204. Ko Bībele māca par Jēzus sēšanos pie Tēva labās rokas?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 Ko darīt, ja draudzes mācītājs sludina to, kas nav atbilsotošs?

Lapa  Lapa 5 no 6:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  6  Tālāk »
e-autors Ziņa
luteraanis
e-baznīcēns
#41 Nosūtīts: 7.07.2016 21:18
  


Mācītājs(dažreiz kopā ar citiem altāra kalpotājiem(citiem mācītājiem, pērminderiem..)) parasti apēd un izdzer to, kas palicis pāri pēc Sv. Vakarēdiena izdalīšanas, ja nav nepieciešams atstāt konsekrētu Sv Vakarēdienu priekš evanģēlista, kas to izlietotu viņa vadītā dievkalpojumā, kad blakus nav ordinēta mācītāja.

Par biķera salvetes sadedzināšanu pilnībā piekrītu, jo man tas liekas pašsaprotami, ka Kristus asinis, kuras palikušas salvetē nedrīkst izmest misenē, kā parastus atkritumus. Tā pat ir ar citām drēbēm, kas nonāk kontaktā ar Sv. Vakarēdienu. Tās mazgā kaut vai spainī, kura ūdeni pēc tam izlej ārā(labāk kur cilvēki mazāk staigā), nevis tas nonāk kanalizācijā!

moritz
e-baznīcēns
#42 Nosūtīts: 7.07.2016 21:36
  


nu baigi jums tur... :D


_____________________
laimīgā nekonsekvence...
gviclo
e-kardināls
#43 Nosūtīts: 7.07.2016 23:54
  


luteraanis interesanti atkal par evaņģēlista praksti izteicās. Tagad jau sāk izplūst pārāk daudz jēdzienu. Nu vairs nav skaidrs, kas iestāda Vakarēdienu (LELB ordinēts mācītājs, vai Kungs tanī naktī), kas īsti tiek konsekrēts, un, kad Vakarēdienas sākas un beidzas? Kā tad LELB mācībā teikts?

Ar cieņu,
gviclo


_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
luteraanis
e-baznīcēns
#44 Nosūtīts: 9.07.2016 00:21
  


Sv. Vakarēdienu iestādīja Jēzus! Bet ne katra vīna lāse un neraudzētās maizes gabaliņš uzreiz kļūst par Kristus miesu un asinīm. Cilvēks, kas tiek ordinēts(saņem Dieva svētību kalpošanai) drīkst konsekrēt Sv. Vakarēdienu ar Jēzus vārdiem un pēc Viņa pavēles.[Tātad evaņģēlists nav saņēmis svētību no Dieva, lai piedalītos šajā procesā.]

Pēc konsekrācijas, manuprāt, nevajadzētu jaukt to, kas paliek pāri pēc dievkalpojuma(konsekrēto) ar parastu vīnu un maizi, jo tādā gadījumā cik reizes var sanākt izlūkties Dieva klātbūtni Sv. Vakarēdienā vienai un tajai pašai maizei un vīnam? [Dievs ir noturīgs un Viņu nevajag lūgt pēc Viņa vēl tur kur jau Viņš IR!]

P.S. Neesmu ne mācītājs, ne evaņģēlists, ne pagaidām teoloģijas students. Vienkārši secinu pēc savas pieredzes un iemācītā savā draudzē.

johan
e-baznīcēns
#45 Nosūtīts: 9.07.2016 10:52
  


1Testa jautājums-kā saprotam un skaidrojam Jāņa ev. 6.nod. no 44. panta?
a-M.Luters-tur ir tikai par ticību
b-pāvestieši -tur ir tikai par sakramentu
No dzirdētajiem luterāņu mācītājiem absolūtais vairākums atbalsta b variatu.
2Altāra Sakraments sastāv no secīgām un vienotām darbībām-iestādīšanas vārdi,izdalīšana,saņemšana,-ja iztrūkst kāda no šīm darbībām,tad tas nav Sakraments sk. T.Millers-dogmatika
3 tanī naktī Kungs arī mazgāja kājas mācekļiem un pavēlēja mācekļiem sekot Viņa piemēram.

gviclo
e-kardināls
#46 Nosūtīts: 9.07.2016 22:23   Laboja gviclo
  


Par to jau diskutējam. Sanāk tā, ka, ja draudzes mācītājs sludina maldus, tad arī topošais teoloģijas students sāk sludināt maldus. Un, ja luterānis var uzskatīt par luterisku visu, kas viņam ienāk prātā, un joporojām saukties par luterāni, tad arī mācītāja sludinātais ir nesis augļus.

Ar cieņu,
gviclo


_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
luteraanis
e-baznīcēns
#47 Nosūtīts: 11.07.2016 21:47
  


Nu jāapbēdina Tevi gviclo, ka tā nav! Jāsaka vēlreiz, lai paskaties uz Dievu un Viņa varenību plašāk! Lai arī cik sasodīti nepareizi runātu sludinātāji, kuros klausās cilvēki, Dievs uzrunā cilvēku un Svētais Gars runā patiesību cilvēka sirdī. Atceries, ka pats Luters bija katoļu mūks.

Šajā diskusijā jūs varat prātot(un tā arī izskatās) par cilvēcisko risinājumu maldu sludināšanai. Bet nevienā vietā vēl neesmu pamanījis, ka jūs paļaujieties uz Dievu un Viņa risinājumu šajā problēmā. Patiesībā izskatās, ka jūs paši vēlaties iebīdīt sevi šajā risinājumā

Janis Dimza
e-baznīcēns
#48 Nosūtīts: 16.07.2016 20:45
  


Cody,

es Tev ieteiktu, lai nemocītu tik ļoti savu sirdsapziņu, tad nākamreiz nevis ieminēties, bet pastāstīt dažas ainiņas no Lutera dzīves par Wolferinus un Besserer (skat. linku), lai pārdomā ..

Tai pat laikā Somijas Konfesionāli luteriskā baznīca, kuras linku Te esmu norādījis, strikti uzstāj (sarunās ar kādiem citiem Skandināvijas luterāņiem), ka nav dogmatiska pamata izlietot visus Vakarēdiena elementus, taču laba prakses ir to tā darīt.

Taču galvenais: šai jautājumā būtu svarīgi saprast, ko Tavā draudzē māca par Sv. Vakarēdienu un kam tic tie paši draudzes vecajie/pērminderi. Par atskaites punktu var ņemt to, kas rakstīts Vienprātības grāmatā pēdējā sadaļā Konkordijas formulā par nesaskaņām Sv. Vakarēdiena jautājumos. Iespējams, ka šie pērminderi nemaz to nav lasījuši un nemaz nezin, kāda ir pareizā mācība un ticība šai jautājumā?!?!

http://www.luterilainen.com/en/read/teaching-artic les/reliqua

gviclo
e-kardināls
#49 Nosūtīts: 19.07.2016 21:54
  


Personai, kas sauc sevi par luteraani, ir interesants domu gājiens. Tas atgādināja man, ka ir klausītāji, ko Dievs uzrunā nevis pateicoties mācītāja sludinātajam, bet par spīti māctītāja sludinātajam. Protams, Dievs ir uzrunājis cilvēkus arī ar citētām Rakstu vietām zinātniskā ateisma grāmatās, bet kādēļ tad tu sauc sevi par luterāni?

Ar cieņu,
gviclo


_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
luteraanis
e-baznīcēns
#50 Nosūtīts: 3.08.2016 23:14   Laboja luteraanis
  


gviclo
Kādēļ tu sevi sauc par gviclo? Piedod, ka man nebija tik radošs prāts, lai sev iedotu lietotājvārdu gviclo

Lapa  Lapa 5 no 6:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  6  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup