116. Kādai sirdij mums ir jābūt, vadoties pēc Dieva Vārda?


:: e - POLEMIKA :: / e-JOKI

 Baznīca pat tiesas ceļā nevar uzteikt "darbiniekam"

Lapa  Lapa 3 no 4:  « Atpakaļ  1  2  3  4  Tālāk »
e-autors Ziņa
biskaps
e-baznīcēns
#21 Nosūtīts: 30.07.2010 17:09
  


Un tas situācijā, kad Roberts visai pašpārliecināti un nosodoši citiem zīmējas par īstenās gaismas rādītāju.

Roberto
e-pāvests
#22 Nosūtīts: 30.07.2010 18:55
  


mea culpa
cik naudiņas ir saņēmis LELB "morāles un ētikas komisijas" konsultants?


_____________________
simul iustus et peccator
biskaps
e-baznīcēns
#23 Nosūtīts: 31.07.2010 13:45   Laboja biskaps
  


Robert, diskusijā mēs apskatām konkrētu Tavu un Tava darba devēja LELB darba attiecību ētiski morālo un teoloģisko pusi, vai ne.

Roberto
e-pāvests
#24 Nosūtīts: 31.07.2010 15:59   Laboja Roberto
  


biskaps
atceros reiz bija diskusija No LELB uz KLB tad ELBL... un atpakaļ uz LELB, kurā Tu nemitīg rakstīji par Ilāru Plūmi, lai gan tā nebija par viņu

kāpec gan lai mēs šajā neapsaktītu Jāņa Gaisiņa - LELB "morāles un ētikas komisāra" ieguvumus?

tad cik naudiņas jau ir saņēmis LELB "morāles un ētikas komisijas" konsultants?


_____________________
simul iustus et peccator
talyc
e-kardināls
#25 Nosūtīts: 31.07.2010 18:05   Laboja talyc
  


Tas jau ir tiešs "morāles un ētikas komisijas konsultanta" pienākums - bakstīt pie ētiskajām jūtām, raustot morāles stīgas. Šā darbības mērķis = apgrūtināt indivīda sirdsapziņu. Apsūdzētājam rezultāts allaž ir svarīgāks par algu, jo saņemtais morāles gandarījums, allaž liek justies svētākam, tīrākam - morāli pārākam par apsūdzēto.


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Roberto
e-pāvests
#26 Nosūtīts: 1.08.2010 01:12   Laboja Roberto
  


talyc
zinot "morāles un ētikas komisijas konsultanta" vēlmi pēc vieglas dzīves stipri apšaubu, ka viņš aprobežosies tikai ar saņemto morāles gandarījumu


_____________________
simul iustus et peccator
mea culpa
e-baznīcēns
#27 Nosūtīts: 2.08.2010 12:46   Laboja mea culpa
  


Tu atkal transformē savas personiskās morāli ētiskās problēmas uz citiem.
Tu šo divdomīgo finansiālo attiecību problēmu ar LELB vari atrisināt vienkārši, iesniedzot atlūgumu.
Bet Tu to nedarīsi, vai ne?
Jo Plūmes teoloģijas skolai vispār ir raksturīga aizrautīga pļāpāšana par pareizo mācību, bet pilnīgs līdzekļu izvēlīguma trūkums kristieša dzīves ētiskajā dimensijā,
attiecībās ar citiem kristiešiem,
īpaši naudas lietās.
Un skolnieki skolojas no sava skolotāja.

mea culpa
e-baznīcēns
#28 Nosūtīts: 2.08.2010 13:20   Laboja mea culpa
  


Un,Roberto, kā gan diskusijā No LELB uz KLB tad ELBL... un atpakaļ uz LELB , var izvairīties no tāda šo procesu figuranta kā I.Plūme, pieminēšanas?

Bet Tavā gadījumā tiek vienkārši norādīts uz Tavām kā darba ņēmēja nesakārtotajām attiecībām ar LELB kā Tavu darba devēju un Tu tiec mudināts tās sakārtot, lai nekas nekavētu Tevi paust savu pārliecību jau brīvam no šo attiecību ēnas puses.

ddauka
e-baznīcēns
#29 Nosūtīts: 2.08.2010 22:57
  


šaitan atkāpies!

ddauka
e-baznīcēns
#30 Nosūtīts: 2.08.2010 22:57
  




Lapa  Lapa 3 no 4:  « Atpakaļ  1  2  3  4  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup