167. Kā Dievs apsargā tevi?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 Par ko runāts šajā Rakstu vietā?

Lapa  Lapa 1 no 2:  1  2  Tālāk »
e-autors Ziņa
deprofundis
e-baznīcēns
#1 Nosūtīts: 3.09.2007 03:39
  


" Bet apustuļi, Jeruzālemē dzirdējuši, ka Samarija pieņēmusi Dieva vārdu, sūtīja pie tiem Pēteri un Jāni, kas, tur nonākuši, lūdza par viņiem Dievu, lai tie saņemtu Svēto Garu, jo tas vēl ne pār vienu no viņiem nebija nācis, bet viņi bija tikai kristīti Kunga Jēzus Vārdā." (Ap.d. 8)

Es zinu, ko šeit bilstu harizmāti, bet kā šo skaidros luturi?


_____________________
un tad arī kapi vairs izturēt nevar un ziedos plaukst
Roberto
e-pāvests
#2 Nosūtīts: 3.09.2007 10:08
  


mīļais deprofundi,
neiedziļinoties - samarieši bija kristīti tikai ar tādu kristību, kuru parasti veica Jāņa Kristītāja mācekļi...

šo jautājumu ĻOTI labi ir izpētījis Uldis, tāpēc jāpagaida viņa sniegtais komentārs.

ar cieņu
Jūsu e-minence


_____________________
simul iustus et peccator
Ingars
e-baznīcēns
#3 Nosūtīts: 5.09.2007 12:13
  


jā starp citu apustuļu darbos atrodam divus šādus gadījumus, kad kristītiem cilvēkiem nav Svētā Gara. Un šo rakstvietu dēļ ir samērā grūti atbildēt tai mācībai, kura māca, ka pēc "ūdens kristības" vajadzīga vēl "Svētā Gara" kristība.
Nu vienīgais ko varētu atbildēt ir tik tiešām - viņi bija kristīti ar Jāņa grēknožēlas kristību.

Tad arī pie reizes Uldim gribētu pajautāt - vai mēlēs runāšana ir konkrēta valoda, vai vēl kaut kas (kā to māca vasarsvētku draudzēs)?

vasara
e-baznīcēns
#4 Nosūtīts: 5.09.2007 20:03
  


Ingars, runāšana mēlēs ir runāšana konkrētā valodā. Skat. Ap.d.2.nod.(vairāk sākumu)

talyc
e-kardināls
#5 Nosūtīts: 6.09.2007 12:35   Laboja talyc
  


to nu, vasara, nevarēs vis pateikt tik viennozīmīgi
skaties šeit (1.Kor.14:2-19 u.t.)
..., kas runā mēlēs, tas nerunā cilvēkiem, bet Dievam; jo neviens to nesaprot, viņš garā runā noslēpumus...
- - -
Redzi aizlūgšana var izskanēt nopūtā (kad Gars par mums aizlūdz, jo nezinām ko lūgt). Un tāda lūgšana, kad mūsu prāts paliek neauglīgs ir arī lūgšana mēlēs; Tā ir tāda kā pateicības lūgšana, piemēram Flinstona: ja-ba-da-ba(da-ba-da)-dūūuuūūū [kuru saprast var tikai tie, kuru boulingu spēlējuši
(vai vismaz redzējuši)
un tulkojams varētu būt aptuveni šādi: "es tev pateicos, Dievs, ka varu mest un varu trāpīt ... nogāžot (......) ķegļus"


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Mulders
e-baznīcēns
#6 Nosūtīts: 6.09.2007 13:10
  


Ir arī cita interpretācija, laigan gribētos Ulda komentu, ja šis ir tajā iedziļinājies. Mana doma ir tāda, ka Dievs tais laikos vairākkārt uzskatāmi parāda Kristus Kristības īstumu uzskatāmi dodot Sv. Garu, lai cilvēki to pamanītu. Ja papētī Rakstos, tad nekur neizpaliek šī nesaraujamā saikne starp Kristību izpildi ar ūdeni un Sv. Gara dāvanas saņemšanu, tik vienbrīd tas ir vienā secībā - citā gadījumā notiekot citā secībā.
Jo mums vienalga ir tikai viena ticība, viena kristība!

vasara
e-baznīcēns
#7 Nosūtīts: 7.09.2007 12:44
  


Man ļoti patika Ulda Fandejeva Bībeles studijas par mēlēs runāšanu, kas LL bija atrodamas pirms ~2,5g.

Ingars
e-baznīcēns
#8 Nosūtīts: 9.09.2007 23:31
  


mjā, Mulder, bet piemēram vasarsvētku draudzēs un līdzīgās sludina, ka tā lūk esot Svētā Gara kristība. Tad kā lai viņiem ieskaidro, ka Svēto Garu saņemam jau kristības brīdī???

Un kas vēl man šķiet nepareizi, ka cilvēki pieņem par obligātu Svētā Gara izpausmi mēlēs runāšanu. Tad kādēļ gan Pāvils rakstīja, ka Gars tieši visiem nedod mēlēs runāt un vispār Viņš dod Savas dāvanas kādas un kam vien grib, bet, ja nav kādas ārēji pārdabiskas, tad jau tas nenozīmē ka Viņš nedarbojas cilvēkā


Man stāstīja kā tas notiekot vasarsvētku draudzēs - Tie, kuri saņēmuši "Svētā Gara" kristību uzliekot rokas tādam, kurš saņēmis "ūdens kristību" un tad nu šis pēkšņi sākot runāt mēlēs. Tas tjipa esot tā ikvienam, kurš saņem "Svētā Gara" kristību, bet teikts taču, ka ne visiem būs tāda dāvana, bet katram savādāka

vasara
e-baznīcēns
#9 Nosūtīts: 10.09.2007 12:35
  


Ingar, ir arī katoļi, kas saka, ka luterāņi uc nav saņēmuši Sv.Garu pietiekami, jo tiem nav iestiprināšanas.
Iestāstīt jau nevar un nevajag, bet [pa]sludināt gan. Tālākais Dieva rokās.

Mulders
e-baznīcēns
#10 Nosūtīts: 10.09.2007 13:29
  


Ingars, redz tieshi tamdeelj lai mees nerunaatu shitaadu tuftu rakstos ir GAN gadiijumi, kad SV. Gars naak vispirms un peec tam ir tikai kristiiba ar uudeni (Peetera spredikjis pie pagaaniem) gan arii gadiijumi, kad cilveeks ir sanjeemis uudens Kristiibu, bet Sv. Gars vinja gadiijumaa ir tapis aiztureets, lai tas paraadiitos veelaak! Tb no shiim vietaam nevar izsecinaat ka viena kristiiba ir svariigaaka par otru, tieshi otraadi... mums ir rakstu vieta - Viena Kristiiba! Jautaajums, vai Peeteris veica sho vienu kristiibu?
Kaa arii par to, ka ne visiem dotas taadas vai citaadaakas daavanas, to skaidrie rakstu vaardi pasaka shkjiet 1 Kor 12 nodaljaa, bet varbuut kljuudos... tach bij teikts, ka vai tad visi speej dziedinaat, vai visi speej meeles runaat, visi speej taas tulkot.

Tachu kas interesanti, tie krisiteshi kam ir meelju tulkoshanas daavana ir klausiijushies shos Vasarsveetku buldureeshanu un vinji saka, ka tie zaimo dievu un caur vinjiem Velni runaa!

Taakaa ir ljoti svariigi, lai blakus ir meelju tulki, lai mums nebuutu gadiijumi kaa ar Shamanjiem, tie arii prot nonaakt transaa kad saak meelees runaat, tak ne jau Sv. Gars tur runaa!

Veel ir gan Pareizticiigo viduu gan arii Luteraanju (un gan jau ka Katoljiem ar) viduu gadiijumi, kad tieshi exorcisms ir jaaveic peec shitaam Sv. Gara kristiibaam, ka tur veseli legjioni naak aaraa no cilveeka, kad iemaajo shajaas "kristībās".

Tamdeelj mums ir rakstu vaardi un paveeles kaa arii Veesturiskaas lieciibas par to KAA jaanotiek kristiibaam un ko tas iisteniibaa noziimee!

Lapa  Lapa 1 no 2:  1  2  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup