Par ko runāts šajā Rakstu vietā?
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
249. Kāda ir mūžīgā dzīvošana?
kristīgie pasākumi
:: e - POLEMIKA ::
/
e-POLEMIKA
Par ko runāts šajā Rakstu vietā?
Lapa 1 no 2:
1
2
Tālāk »
e-autors
Ziņa
deprofundis
e-baznīcēns
#1
Nosūtīts: 3.09.2007 03:39
" Bet apustuļi, Jeruzālemē dzirdējuši, ka Samarija pieņēmusi Dieva vārdu, sūtīja pie tiem Pēteri un Jāni, kas, tur nonākuši, lūdza par viņiem Dievu,
lai tie saņemtu Svēto Garu, jo tas vēl ne pār vienu no viņiem nebija nācis
, bet viņi bija
tikai kristīti Kunga Jēzus Vārdā
." (Ap.d. 8)
Es zinu, ko šeit bilstu harizmāti, bet kā šo skaidros luturi?
_____________________
un tad arī kapi vairs izturēt nevar un ziedos plaukst
Roberto
e-pāvests
#2
Nosūtīts: 3.09.2007 10:08
mīļais
deprofundi
,
neiedziļinoties - samarieši bija kristīti
tikai
ar tādu kristību, kuru parasti veica Jāņa Kristītāja mācekļi...
šo jautājumu ĻOTI labi ir izpētījis
Uldis
, tāpēc jāpagaida viņa sniegtais komentārs.
ar cieņu
Jūsu e-minence
_____________________
simul iustus et peccator
Ingars
e-baznīcēns
#3
Nosūtīts: 5.09.2007 12:13
jā starp citu apustuļu darbos atrodam divus šādus gadījumus, kad kristītiem cilvēkiem nav Svētā Gara. Un šo rakstvietu dēļ ir samērā grūti atbildēt tai mācībai, kura māca, ka pēc "ūdens kristības" vajadzīga vēl "Svētā Gara" kristība.
Nu vienīgais ko varētu atbildēt ir tik tiešām - viņi bija kristīti ar Jāņa grēknožēlas kristību.
Tad arī pie reizes Uldim gribētu pajautāt - vai mēlēs runāšana ir konkrēta valoda, vai vēl kaut kas (kā to māca vasarsvētku draudzēs)?
vasara
e-baznīcēns
#4
Nosūtīts: 5.09.2007 20:03
Ingars
, runāšana mēlēs ir runāšana konkrētā valodā. Skat. Ap.d.2.nod.(vairāk sākumu)
talyc
e-kardināls
#5
Nosūtīts: 6.09.2007 12:35 Laboja talyc
to nu, vasara, nevarēs vis pateikt tik viennozīmīgi
skaties šeit (1.Kor.14:2-19 u.t.)
...,
kas runā mēlēs, tas nerunā cilvēkiem, bet Dievam; jo neviens to nesaprot, viņš garā runā noslēpumus
...
- - -
Redzi aizlūgšana var izskanēt nopūtā (kad Gars par mums aizlūdz, jo nezinām ko lūgt). Un tāda lūgšana, kad mūsu prāts paliek neauglīgs ir arī lūgšana mēlēs; Tā ir tāda kā pateicības lūgšana, piemēram Flinstona:
ja-ba-da-ba(da-ba-da)-dūūuuūūū
[kuru saprast var tikai tie, kuru boulingu spēlējuši
(vai vismaz redzējuši)
un tulkojams varētu būt aptuveni šādi: "es tev pateicos, Dievs, ka varu mest un varu trāpīt ... nogāžot (...
...) ķegļus"
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Mulders
e-baznīcēns
#6
Nosūtīts: 6.09.2007 13:10
Ir arī cita interpretācija, laigan gribētos Ulda komentu, ja šis ir tajā iedziļinājies. Mana doma ir tāda, ka Dievs tais laikos vairākkārt uzskatāmi parāda Kristus Kristības īstumu uzskatāmi dodot Sv. Garu, lai cilvēki to pamanītu. Ja papētī Rakstos, tad nekur neizpaliek šī nesaraujamā saikne starp Kristību izpildi ar ūdeni un Sv. Gara dāvanas saņemšanu, tik vienbrīd tas ir vienā secībā - citā gadījumā notiekot citā secībā.
Jo mums vienalga ir tikai viena ticība, viena kristība!
vasara
e-baznīcēns
#7
Nosūtīts: 7.09.2007 12:44
Man ļoti patika Ulda Fandejeva Bībeles studijas par mēlēs runāšanu, kas LL bija atrodamas pirms ~2,5g.
Ingars
e-baznīcēns
#8
Nosūtīts: 9.09.2007 23:31
mjā, Mulder, bet piemēram vasarsvētku draudzēs un līdzīgās sludina, ka tā lūk esot Svētā Gara kristība. Tad kā lai viņiem ieskaidro, ka Svēto Garu saņemam jau kristības brīdī???
Un kas vēl man šķiet nepareizi, ka cilvēki pieņem par obligātu Svētā Gara izpausmi mēlēs runāšanu. Tad kādēļ gan Pāvils rakstīja, ka Gars tieši visiem nedod mēlēs runāt un vispār Viņš dod Savas dāvanas kādas un kam vien grib, bet, ja nav kādas ārēji pārdabiskas, tad jau tas nenozīmē ka Viņš nedarbojas cilvēkā
Man stāstīja kā tas notiekot vasarsvētku draudzēs - Tie, kuri saņēmuši "Svētā Gara" kristību uzliekot rokas tādam, kurš saņēmis "ūdens kristību" un tad nu šis pēkšņi sākot runāt mēlēs. Tas tjipa esot tā ikvienam, kurš saņem "Svētā Gara" kristību, bet teikts taču, ka ne visiem būs tāda dāvana, bet katram savādāka
vasara
e-baznīcēns
#9
Nosūtīts: 10.09.2007 12:35
Ingar, ir arī katoļi, kas saka, ka luterāņi uc nav saņēmuši Sv.Garu pietiekami, jo tiem nav iestiprināšanas.
Iestāstīt jau nevar un nevajag, bet [pa]sludināt gan. Tālākais Dieva rokās.
Mulders
e-baznīcēns
#10
Nosūtīts: 10.09.2007 13:29
Ingars, redz tieshi tamdeelj lai mees nerunaatu shitaadu tuftu rakstos ir GAN gadiijumi, kad SV. Gars naak vispirms un peec tam ir tikai kristiiba ar uudeni (Peetera spredikjis pie pagaaniem) gan arii gadiijumi, kad cilveeks ir sanjeemis uudens Kristiibu, bet Sv. Gars vinja gadiijumaa ir tapis aiztureets, lai tas paraadiitos veelaak! Tb no shiim vietaam nevar izsecinaat ka viena kristiiba ir svariigaaka par otru, tieshi otraadi... mums ir rakstu vieta - Viena Kristiiba! Jautaajums, vai Peeteris veica sho vienu kristiibu?
Kaa arii par to, ka ne visiem dotas taadas vai citaadaakas daavanas, to skaidrie rakstu vaardi pasaka shkjiet 1 Kor 12 nodaljaa, bet varbuut kljuudos... tach bij teikts, ka vai tad visi speej dziedinaat, vai visi speej meeles runaat, visi speej taas tulkot.
Tachu kas interesanti, tie krisiteshi kam ir meelju tulkoshanas daavana ir klausiijushies shos Vasarsveetku buldureeshanu un vinji saka, ka tie zaimo dievu un caur vinjiem Velni runaa!
Taakaa ir ljoti svariigi, lai blakus ir meelju tulki, lai mums nebuutu gadiijumi kaa ar Shamanjiem, tie arii prot nonaakt transaa kad saak meelees runaat, tak ne jau Sv. Gars tur runaa!
Veel ir gan Pareizticiigo viduu gan arii Luteraanju (un gan jau ka Katoljiem ar) viduu gadiijumi, kad tieshi exorcisms ir jaaveic peec shitaam Sv. Gara kristiibaam, ka tur veseli legjioni naak aaraa no cilveeka, kad iemaajo shajaas "kristībās".
Tamdeelj mums ir rakstu vaardi un paveeles kaa arii Veesturiskaas lieciibas par to KAA jaanotiek kristiibaam un ko tas iisteniibaa noziimee!
Lapa 1 no 2:
1
2
Tālāk »
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-autori
Aleksandrs Bite
Dītrihs Bonhēfers
Toms G. A. Hardts
Dr. Mārtiņš Hemnics
Dr. Mārtiņš Luters
Georgs Mancelis
Ilārs Plūme
Karls Olafs Rozeniuss
Markku Särelä
Juris Uļģis
Karls F. V. Valters
Karls Frederiks Vislofs
Hermanis Zasse
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes