42. Kas ir svētīšana?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 Harizmatisko kustību loma dvēseļu glabāšanā/ pazudināšanā

Lapa  Lapa 2 no 8:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  6  7  8  Tālāk »
e-autors Ziņa
Kaspars
e-baznīcēns
#11 Nosūtīts: 8.10.2007 15:06
  


Jūs apgalvojat, ka Jums ir pati pareizākā mācība/gaisma.
Tādā gadījumā Jums vajadzētu būt arī mīlestībai.

Bet, kas Viņa vārdus tur, tanī patiesi Dieva mīlestība ir kļuvusi pilnīga. No tā mēs noprotam, ka esam Viņā.

Ja mīlestība būtu galvenā motivācija kritisku rakstu par citām baznīcām rakstīšanā(lai glāptu viņus no pazušanas), tad kā jau es teicu, šiem rakstiem vajadzētu būt pamatīgākiem, ar argumentētu loģisku viedokli, kuru Jums nevajdzētu būt problēmām aizstāvēt. Taču šādu rakstu es neredzu. Ir tikai neargumentēta apdiršana, uz kuru man šķiet ir attiecināma šī rakstu vieta:
Kas teicas esot gaismā un ienīst savu brāli, ir vēl aizvien tumsībā.
10 Kas mīl savu brāli, paliek gaismā, un piedauzības nav viņā;
11 bet, kas savu brāli ienīst, ir tumsībā un dzīvo tumsā un nezina, kurp tas iet, jo tumsa ir aptumšojusi viņa acis.

Roberto
e-pāvests
#12 Nosūtīts: 8.10.2007 15:12
  


Kaspar to rakstāt Jūs, nevis mēs


_____________________
simul iustus et peccator
talyc
e-kardināls
#13 Nosūtīts: 8.10.2007 17:18
  


Kaspars, kā tu skaidrotu šo Rakstu vietu?:-
1.Jņ:5:16 Ja kāds redz savu brāli darām grēku, kas nav nāves grēks, tas lai lūdz Dievu, un Viņš tam dos dzīvību, proti, tādiem, kas nedara nāves grēku. Ir nāves grēks, par to es nesaku, lai lūdz.
- - -
mana jautājuma fokuss tieši ir vērsts uz teikuma pasvītroto daļu.
- - -
Kā tu domā:- vai tur izpaužas/neizpaužas mīlestība?
- - -
...proti iekš tā, ka par dažiem mēs lūdzam, bet citus atstājam velna samaitāšanai?


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Kaspars
e-baznīcēns
#14 Nosūtīts: 8.10.2007 18:07
  


Tas ir atkarīgs, no tā, ko tu saproti ar vārdiem "nāves grēks".
Man personiski nav šīs definīcijas.
Attiecībā pret Bībeles izpratni man ir viens svarīgs princips, pēc kura es vados. Uzkatu, ka Bībelē ir likumi un ir izņēmumi no likumiem. Cilvēkam jāvadās pēc likuma, izņēmumi ir Dieva kompetencē, par kuriem Viņš īpaši paziņos. Kā piemēram, likums - nav labi būt vienam un katram lai ir sava sieva un vīrs, izņēmums - Pāvils, kas negāja laulībā. Vai arī : Likums - Jēzus dziedināja visus(un šis vārds parādās ļoti daudzas reizes) un izņēmums - Dieva atbilde Pāvilam: "tev pietiks ar manu žēlastību". Galvenas nesajaukt un nepadarīt likumu par izņēmumu un izņēmumu par likumu.
Attiecībā uz attieksmi pret grēciniekiem uzskatu, ka mums ir likums: Dievs vēlas, lai visi cilvēki glēbtos. Jo ir atspīdējusi žēlastība, kas nes pestīšanu visiem cilvēkiem. Tas ir labi un patīkami Dieva, mūsu Pestītāja, priekšā,
4 kas grib, lai visi cilvēki tiek izglābti un nāk pie patiesības atziņas. utt
Tomēr pastāv arī izņēmumi, kā viens no tiem ir 1.Jņ:5:16, Tad nu jums, kas ticat, dārgs ieguvums, bet neticīgiem tas akmens, ko nama cēlēji atmetuši, ir tapis par stūra akmeni un ir akmens, pār kuru krīt, un klints, pie kuras piedauzās.
8 Tiem tas ir par piedauzību, kas neklausa vārdam, kam tie arī ir nolemti. utt.
Nu lūk, tad atgriežoties pie Tava jautājuma par to, kad ir jāpārstāj lūgt par cilvēku, kas grēko, tas ir ļoti smalks un atbildīgs jautājums. Katrs gadījums ir ļoti jāizvērtē.
Tas tā, teorija.
Tomēr neredzu kāds sakars neargumentētai apdiršanai(kas nav attiecināma uz lūgšanu nu it nemaz), par kuru es runāju iepriekš, ar šo konkrēto jautājumu.

Indrex
e-baznīcēns
#15 Nosūtīts: 8.10.2007 18:22
  


10 Kas mīl savu brāli, paliek gaismā, un piedauzības nav viņā;
11 bet, kas savu brāli ienīst, ir tumsībā un dzīvo tumsā un nezina, kurp tas iet, jo tumsa ir aptumšojusi viņa acis.

Rakstu vietas nepareizs lietojums Kaspara rakstītā kontekstā.


_____________________
"Aizstāvi patiesību līdz nāvei, tad Dievs tas Kungs cīnīsies par tevi!" [Sīr.4:33]
Roberto
e-pāvests
#16 Nosūtīts: 8.10.2007 18:38   Laboja Roberto
  


draugs Kaspar, iesaku Jums izlasīt e-refleksiju Vai noteiktība sagraus mūsu Baznīcu?

ar cieņu
Jūsu e-minence


_____________________
simul iustus et peccator
Kaspars
e-baznīcēns
#17 Nosūtīts: 8.10.2007 18:54
  


Izlasīju. Attiecībā uz mācību 100% piekrītu. Varu tikai papildināt, ka formas ziņā gan baznīcai ir jāiet līdzi laikam, lai cilvēki varētu uztvert baznīcas vēsti.

talyc
e-kardināls
#18 Nosūtīts: 8.10.2007 19:59
  


ja nezināšana būtu grēks
tad nevarēšana zināt būtu grēks, kas piedodams
bet negribēšana zināt - nāves grēks (kas nav piedodams)
- - -
kaspar, vai tu vēl esi ar mums??


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
elina222
e-baznīcēns
#19 Nosūtīts: 12.10.2007 16:46
  


Nemācēšu spriest par pašu "Prieka vēsti", bet atceros, ka reiz pazinu vienu meiteni no šīs "draudzes", viņa daudz runāja par savu draudzi, par to, ka viņi nevis raud par Kristu, kas izcietis tik daudz lai glābtu mūs, bet viņi priecājās par to, ka Kristus ir bijis un ņēmis uz sevi mūsu grēkus...Lai nu kā, bet šķita jocīgi, ka pati meitene vienmēr bija ļoti nomākta un neomā... Bet tas tik tāds piemērs...


_____________________
http://lieciba.blogspot.com/
talyc
e-kardināls
#20 Nosūtīts: 12.10.2007 18:22
  


tas, par ko tu elina222 runā ir "pozitīvās apliecināšanas" viena no izpausmēm
- - -
kad tu kādam no 'priecīguma vēstītājiem" vaicā: "kā iet?"
viņa atbilde allaž būs kaut kur starp 'ideāli' un 'nu pat, nu pat jau sāks iet labāk'
- - -
tie neatzīst ne sava grēka ne
tiem pestīšanas vaira vajadzīgs


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Lapa  Lapa 2 no 8:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  6  7  8  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup