47. Kad mēs topam vainīgi pie Dieva Vārda nievāšanas?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 Harizmatisko kustību loma dvēseļu glabāšanā/ pazudināšanā

Lapa  Lapa 5 no 8:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  6  7  8  Tālāk »
e-autors Ziņa
Mulders
e-baznīcēns
#41 Nosūtīts: 9.11.2007 17:11
  


Kaspars, nu un par mēļu nepareizu lietošanu ir visa 1 Kor 14 nodaļa... tā kā šeit mēs uzskatāmi redzam tieši to par ko Pāvils šajā nodaļā cepās... Un arī rdzam šīs nepareizās dāvanas lietošanas augļus - visi Ļedājevu ar citiem harikiem par durakiem uzskata...

Kas interesanti arī Šamaņi māk runāt mēlēs un pareizi "aphipnotizēts" cilvēks pat neticīgais, arī sāk runāt mēlēs!

Ir reporti no mēļu tulkotājiem, kam ir šī dāvana, viņi liecina, ka lielākā daļa pentakostāļu šādas izrīcībās ir Dieva zaimošana... tik viņi paši nesaprazdami kādu valodu runā, domā ka tas no Dieva!

Arī Velns māk šitādus prikolus... un "šovs" ir Velna prerogatīva vairāk! Īpaši pēc pēdējā un visvarenākā Dieva Šova - Kristus augšāmcelšanās... Velns to nevar atkārtot, tad nu nākas māžoties izliekoties par Dieva Enģēli!

Roberto
e-pāvests
#42 Nosūtīts: 9.11.2007 17:16
  


Patiesība ir kaut kur pa vidu.

stāv rakstīts "Es zinu tavus darbus, ka tu neesi ne auksts, ne karsts. Kaut jel tu būtu auksts vai karsts. Tā kā tu esi remdens, ne auksts, ne karsts, Es tevi izspļaušu no Savas mutes." [Atkl.3:15-16]


_____________________
simul iustus et peccator
moritz
e-baznīcēns
#43 Nosūtīts: 9.11.2007 17:25
  


robs
man gan liekas, ka kasiits domaaja sekojosho:
2 Un netopiet šai pasaulei līdzīgi, bet pārvērtieties, atjaunodamies savā garā, lai pareizi saprastu, kas ir Dieva griba: to, kas ir labs, tīkams un pilnīgs.
3 Tad nu es ieteicu ikvienam starp jums tās žēlastības vārdā, kas man dota: netiekties pāri noliktam, bet censties sevi apvaldīt saskaņā ar to ticības mēru, ko Dievs katram piešķīris.


_____________________
laimīgā nekonsekvence...
talyc
e-kardināls
#44 Nosūtīts: 9.11.2007 17:29   Laboja talyc
  


vinjs tur gadiijumaa vienaa briidii nebreec: blj*ģ!?
- - -
tas tā apmēram varētu būt
... un ko gan lai viņš (un viņam līdzīgi) citu lai brēktu, lai apklusinātu savu sirdsapziņu
- - -
principā vārdi šeit (runājot mēlēs) tiešām nava izdalāmi, bet tas, kas tiek pateikts ir tulkojams apmēram tā:

oij, priģi, oij priģi, ...oij, prišol, oij horošo, oij, bļleģ!
da bļeģ, da pizģec, da nam pohuj, da pašol nahuj!
ua-uja- uha ...u-nahuja nam etot paršivij pakoj!!
davaj nam slavu, davaj nam ģeņgi, davai ceļi nas, pidar
ti naš jebanij na ņebesah...
haļe-haļe-haļavu davaj!!!
...oiijj harašo......oiijj harašo ...oiijj harašo
...oiijj harašo tagda buģet ...oiijj harašo
haļeluja, haļevaleluja, haļeluja


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Kaspars
e-baznīcēns
#45 Nosūtīts: 9.11.2007 17:58
  


Moritz: Nu un kas, ka šamaņi runā mēlēs? Budisti lūdz budu, musulmaņi allāhu, vai tad es tāpēc nevarēšu lūgt Dievu?
Par mēļu lietošanu publiski.. Es uzskatu, ka tā vieta: draudzē ciet klusu" 1kor:14 izrietot no konteksta ir attiecināmā nevis uz draudzes locekli, bet gan uz mācītāju, kas uzrunā draudzi. Respektīvi, Pāvils nevis aizliedz vispār runāt mēlēs, bet aizliedz mācītājam mēlēs sprediķot. Līdz ar to uzskatu, ka draudzes loceklis draudzes lūgšanās pie sevis var lūgt mēlēs, tāpat kā daži kristiešī kopējās lūgšanās pie sevis atkārto "jā, Kungs, lai tā notiek, āmen utt". Uzskatu, ka arī visi var kopā lūgt mēlēs, tikai savā starpā, lai nav svešo vai neticīgo, lai nebūtu tiem par piedauzību. Līdz ar to uzskatu, ka nav pareizi, ka Aleksejs atklātos dievkalpojumos lūdz mēlēs, jo tas daudziem cilvēkiem var būt par piedauzību.
Par reportiem: es arī visādus reportus esmu dzirdējis , piemēram, ka baptisti bērnus upurējot. Dod konkrētas faktus, tad varēsim runāt.
Par "patiesību pa vidu",,, Es šajā gadījumo domāju, ka Dievs vērtēs pēc Svētā Gara augļiem, nevis pēc Gara dāvanām, diemžēl šis lietas daži harizmāti jauc. Tāpat arī nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka ja viņu konfesijā Sv.G.dāvanu nav, tad pārējiem tās ir no velna. Šādās lietās jābūt ļoti uzmanīgiem ar spriedumu, ka nesanāk kā tiem farizejiem, kas apvainoja Jēzu, ka viņš ļaunos garus izdzen ar Belcebula palīdzību. Atceraties, ko Jēzus viņiem atbildēja par Svētā Gara zaimošanu?
Talyc: vai tiešām Tu domā, ka šādi lamājoties Tu pagodini DIevu? Ko Tu teiksi Dievam par attaisnojumu par šādu lamāšanos?

Mulders
e-baznīcēns
#46 Nosūtīts: 9.11.2007 18:17
  


Kaspars, izlasi visu 1 Kor sākot no 12 nodaļas, kāds vispār ir Dieva Dāvanu mērķis? Individuāli zīmēties un sevi celt, vai celt Draudzi? Tas ko tu uzskati, tas nevienam nav saistosšs... saistosšs ir Dieva Vārds, kurš saka - ja runā mēlēs, tad tulko, lai draudze top celta. A ja Nē, tad tik tāda pašapziņas celšana vien tā ir un to arī pie Pentakostiem ieraugām - viņu pārspīlēto leilību, augstprātību un savas taisnības pamatotību savā šajā mēļu runāšanā.
Tas, ka tu saki, ka katrs var mēlēs runāt liecina, ka tu netici Dieva Vārdam, kurš sakidri pasaka, ka ne visiem šī dāvana dota. Tātad sanāk ka pārējie, kam nav dota, bet kas buldurē... labākā gadījumā ir smadzenes apdauzījuši, sliktākā gadījumā... skat talyc textu!

Ja tu necel draudzi, tavas mēles ir 0 vērtas, jo ne tu ko saproti ne citi ko saprot, nevienam tas nepalīdz, tik tavai grēcīgajai egoistiskajai dvēselītei, kam zīmes vajag.

Pie mums Luterāņiem cilvēkio notic vispār bez brīnumiem, no viena plika Vārda un Sakramentiem vien! Tad kur ir tas lielais Dieva SPēks?

Kaspars
e-baznīcēns
#47 Nosūtīts: 9.11.2007 18:41
  


Par mēlēm: es uzskatu, ka ir 2 veida mēles: 1) Dievs caur cilvēku runā uz citiem cilvēkiem valodā, kas šim cilvēkam ir nezināma. Vai nu tā ir reāla valoda, kuru saprot tie, uz kuriem Dievs caur šo cilvēku runā, vai arī ir cits cilvēks, kas šo valodu iztulko. Tā ir individuāla dāvana, kas nav visiem, kuru Gars izdala pēc savas gribas, kas paredzēta Draudzes celšanai. 2) Otrs veids, ir kad cilvēks mēlēs lūdz Dievu: 1kor:14:2 jo neviens(!) to nesaprot, viņš garā runā noslēpumus. Kas runā mēlēs, tas ceļ pats sevi; Šī spēja lūgt mēlēs rodas pēc Sv.Gara kristībām/piepildījuma ar Svēto Garu, kas pieder visiem kristiešiem, ko apliecina kādas 4-5 vietas Ap.darbos. Šāds skaidrojums pilnībā izskaidro tās it kā pretrunas, kas rodas lasot vairākkārtējās mēļu saņemšanas liecības Ap.darbos un Pāvila pamudinājumu lūgt mēlēs iepretīm skaidrojumam, runāšana mēlēs ir individuāla dāvana, kas nav katram. Diemžēl šis lietas daudzi jauc.

"Pie mums Luterāņiem cilvēkio notic vispār bez brīnumiem, no viena plika Vārda un Sakramentiem vien! Tad kur ir tas lielais Dieva SPēks?"
Moritz, tas ko tu raksti, skan kruti, bet es Tev nepiekrītu, ka tas ir Dieva prāts. Jēzus ir tas pats vakar, šodien, un mūžīgi mūžos. Ja viņš darīja brīnumus, viņš arī grib to darīt tagad, un ja to nav, tad problēma ir mūsu teoloģijā vai dzīvē, bet nevis Dievā.
Es nesaku, ka Luterāņi ir nepareizie, un Jp pareizie, es pats esmu no Jp un kā redzi, es daudzās lietās, kurās Tu apsūdzēji Jp piekritu. Problēmas ir gan Jp, gan Luterāņos, un vispār, mums Debesīs būs daudz ko brīnīties, jo mēs tur redzēsim daudzus, kurus negaidījām tur redzēt, neredzēsim daudzus, par kuriem domājām, ka viņiem tur jābūt.

Roberto
e-pāvests
#48 Nosūtīts: 9.11.2007 19:53   Laboja Roberto
  


Svētā Gara pārbaudei draudzē ir vien maziņš vārdiņš IR = est = εστίν


_____________________
simul iustus et peccator
Kaspars
e-baznīcēns
#49 Nosūtīts: 9.11.2007 20:05
  


Ko tu ar to gribēji pateikt?

Roberto
e-pāvests
#50 Nosūtīts: 10.11.2007 08:36   Laboja Roberto
  


ko gribēju teikt, to esmu jau pateicis...


_____________________
simul iustus et peccator
Lapa  Lapa 5 no 8:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  6  7  8  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup