Harizmatisko kustību loma dvēseļu glabāšanā/ pazudināšanā - Lapa 6
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
115. Kādu prasību Dievs mums ir devis ar devīto un desmito bausli?
Daudzsēriju multiplikācijas filma
GRĀMATU GRĀMATA
:: e - POLEMIKA ::
/
e-POLEMIKA
Harizmatisko kustību loma dvēseļu glabāšanā/ pazudināšanā
Lapa 6 no 8:
« Atpakaļ
1
2
3
4
5
6
7
8
Tālāk »
e-autors
Ziņa
moritz
e-baznīcēns
#51
Nosūtīts: 12.11.2007 15:27
kaspar - neesmu luteraanis... un neveelos shai sektei piedereet...
_____________________
laimīgā nekonsekvence...
Kaspars
e-baznīcēns
#52
Nosūtīts: 12.11.2007 16:02
Piedod, sajaucu!
talyc
e-kardināls
#53
Nosūtīts: 12.11.2007 16:32 Laboja talyc
vo, vo! Šo te (talyc vietā liekot kāda konkrētā mēlē runātāja vārdu) uzdod katram vienam jūsmotājam, kurš verveļvervelē mēlēs: "
Talyc: vai tiešām Tu domā, ka šādi lamājoties Tu pagodini DIevu? Ko Tu teiksi Dievam par attaisnojumu par šādu lamāšanos?
"
- - -
es tev vienkārši iztulkoju, ko šie garā runājuši
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Mulders
e-baznīcēns
#54
Nosūtīts: 12.11.2007 17:19
Kaspars, rakstos nav pamata domāt, ka ir divu veidu "mēles"! To no Rakstiem nevar izlasīt, to gan hariki ielasa rakstos, bet nekā tāda rakstos nav.
Raksti vispār ir skaidri un vienkārši, ja tos nesarežģī... Tas ir tikai normāli, ja mēs izlasām kādu lietu vienā vietā, tad šo pašu lietu tā arī interpertēt tālākos pieminējumos, ja nav būtisku iemeslu pieņemt citu vārda nozīmi!
Kādas bij šīs "mēles" to parāda Apustuļu darbi - tās ir svešas valodas. Viss... Un loģiski, ka ja es runāšu svešās mēlēs, tie klausītājam būs noslēpumi...
Pavēro to pašu 14 nodaļu, tur rakstīts, netulkotas mēles ir zemāka dāvana nekā pravietojums. Taču acīmredzot, ja tiek tulkots, tad tas NAV zemāks kā pravietojums.
No šejienes vienkārši tulkota mēle = pravietojums. Pravietojums IR Dieva garā rūnāts noslēpums, tikai saprotamā un vietējā valodā. Mēlēs runāšana ir tā pati rpavietošana svešā valodā... viss ir vienkārši kā zirga deķis! Ja neviens netulko, tad rezultāts ir tikai tāds, ka tu runā pac priekš sevis, nedz pac saprazdams nedz celdams citus... vienīgais kas tiek celts ir tavs ego, ko pie harikiem arī novērojam!
Un vēlreiz, tu neesi izskaidrojis kā tas nākās ka Šamaņi arī runā mēlēs un pareizi nohipnotizēts ateists arī var runāt mēlēs... Kā tu atšķirsi KO runā Šamanis, Harizmāts, nohipnotizēts ateists? Kāds Gars tur runā? Ko viņš runā!
Un kā tu zini, ka talyc nav pareizi iztulkojis?
Kaspars
e-baznīcēns
#55
Nosūtīts: 12.11.2007 20:24
Atzīstu, man nav teoloģiskas izglītības, taču, cik nu es esmu lasijis attiecīgos Bībeles pantus par mēlēm latviešu un krievu valodā, esmu nācis pie secinājuma, ka tos var interpretēt gan tā, kā to esi pasniedzis Tu, gan tā kā iepriekš rakstīju es. To, kurš no variantiem vairāk atbilst patiesībai varētu noteikt attiecīgo pantu grieķu valodā pētījums. Tomēr, tā kā es vēl nepārvaldu sengrieķu valodu, es nevaru to pārbaudīt. Tāpēc pagaidām es palikšu pie sava interpretējuma. Starp citu, tādu interpretējumu, ka "Kas runā mēlēs, tas ceļ pats sevi;" varētu nozīmēt ego(lepnuma, pašapziņas) celšanu es dzirdu pirmo reizi. Visu laiku domāju, ka tas nozīmē celt savu ticību, atsaucoties uz vieto no Jūdas vēstules 20 Bet jūs, mīļotie, stiprinādamies savā visusvētākajā ticībā, lūdziet Dievu Svētajā Garā. Sanāk, ka Pāvilam bija baigi liels ego, jo viņš taču runāja mēlēs vairāk nekā visi, kā rakstīts: "18 Es pateicos savam Dievam, es vairāk nekā jūs visi runāju mēlēs."
Par tām šamāņu mēlēm... Kāpēc man jāizskaidro to, ka šamaņi runā mēlēs? Bībele skaidri runā un pasaulē to var redzēt, ka sātana kalpi dziedina, pravieto, runā mēlēs, dara brīnumus utt..
Taču mums jau nav jāanalizē šamaņi, mums ir jāiedziļinās Bībelē, kur teikts, ka šīs zīmes ticīgajiem nāks līdzi. Bībele ir primāra. Ja Bībelē ir teikts, ka šīs zīmes ticīgajiem ies līdzi, tad mums ir jāpieņem, ka viņas nāks līdzi, un ja nenāk, tad kaut kas ar mums nav kārtībā, nevis ir aizstāvot sevi ir jāizdomā jauna teoloģija vai noliekot tos, kam šīs zīmes nāk līdzi, atrodot piemērus, ka sātana kalpi dara tāpat. Mulder, man tas izskatās tā, ka Tu tagad aizstāvot faktu, ka Tavā konfesijā Gara dāvanas neizpaužas, uzbrūc man norādot ka šamaņi arī lūdz mēlēs. Tas ir muļķīgi un tas nav arguments. Pēc augļiem Jums tos būs pazīt. Es savas mēles atpazīstu kā no Sv.Gara no tā, ka mēlēs mēlēs man stiprinās ticība, Sv.Gars sāk vadīt manu lūgšanu dodot tēmas par kurām lūgt, to, ka Viņš dod atklāsmes, utt. Vai draudzē tiek runāts mēlēs Sv.Garā vai kādā citā var spriest pēc augļiem: vai tajā, jūsu valodā runājot, tiek pareizi lietots Dieva Vārds un sakramenti, vai tajā ir mīlestība draudzes locekļu starpā un uz Dievu, utt.
Runājot par Tāli, tad es savā iepriekšējā komentā nepietiekoši plaši izteicos. Tāli, rakstot tādus zaimus Tu grēko, pat tad, ja Jp tiešām izrādītos absolūti antikristīgs veidojums. A kas notiks, ja Tu esi kļūdījies savos spriedumos, un ja izrādīsies, ka Jp cilvēki patiešām pielūdz patieso Dieva Dēlu Jēzu Kristu no Nācaretes? Tu būsi Viņam veltījis šos Tevis savā komentārā rakstītos vārdus: "pidar
ti naš jebanij na ņebesah". Kā tad Tu jutīsies? Ko tad Tu teiksi savam attaisnojumam? Tas ir normāli, ka Tev ir cits viedoklis, nu tad lūdzu, argumentē to, pamato, tas varētu izglābt mani vai citu cilvēku, kas tikai sāk ieslīgt "harizmātu maldos". Ok, mums visiem nereti sanāk neveikli vai pārsteidzīgi izteikties, tādejādi sagrēkojot ar savu mēli, taču, Tu, kā man liekas, apzināti zaimo , tādejāti tikai sakraujot uz sevis grēkus un apgrēcinot citus, jo šaubos, vai kāds potenciāls vai jauns kristietis vēlēsies pievienoties cilvēkiem, vai kristietībai kā tādai, ja tās pārstāvji lamājas tik neķītri un slimīgi kā Tu.
9 Ar viņu mēs slavējam To Kungu un Tēvu, ar viņu mēs lādam cilvēkus, pēc Dieva līdzības radītus.
10 No tās pašas mutes iziet svētība un lāsts. Tam, mani brāļi, nebūs tā notikt!
11 Vai arī avots izverd no vienas mutes saldu un rūgtu?
12 Vai, mani brāļi, vīģes koks var nest eļļas koka augļus un vīnakoks vīģes? Tāpat arī sāļš avots nevar dot saldu ūdeni.
13 Kas jūsu starpā ir gudrs un sapratīgs, tas lai, pareizi dzīvodams, uzrāda savus darbus, darītus gudrā lēnprātībā.
14 Bet, ja jums sirdī ir rūgta skaudība un ķildas, tad nelielieties un nemelojiet pret patiesību.
15 Tā gudrība nav no debesīm, bet no zemes nākoša, no dabas, no sātana;
16 jo, kur ir skaudība un ķildas, tur ir juceklis un visāda nelietība.
17 Tā gudrība, kas nāk no augšienes, vispirms ir šķīsta, tad miermīlīga, lēnīga, paklausīga, pilna žēlastības un labu augļu, taisnīga, bez liekulības.
18 Bet taisnības auglis mierā top sēts tiem, kas mieru tur.
moritz
e-baznīcēns
#56
Nosūtīts: 12.11.2007 20:28
kaspar... da shinii saitaa kristiigaa maaciiba jeblja saucaas, ko veel no taalja gaidiit?
_____________________
laimīgā nekonsekvence...
Kaspars
e-baznīcēns
#57
Nosūtīts: 12.11.2007 21:38
Tiešām, tikai tagad ievēroju. Eu, draugi, Tāli, Robert, vai tiešām Jūsu mācība ir tik pareiza, ka var ignorēt šo un citus pantus, kas runā par atturēšanos no sliktu vārdu lietošanas? Ef4:29 No jūsu mutes lai nenāk neviens nekrietns vārds, bet tikai krietnas runas, kas draudzi ceļ un nes svētību klausītājiem. Krieviski skanēja:gņilojo slovo.
talyc
e-kardināls
#58
Nosūtīts: 13.11.2007 12:37 Laboja talyc
redzi kā sanāk
Kaspars
kad kāds publiski zaimo Dievu (rupjiem vārdiem, sakriptētā valodā pasūtot dirst Svēto Garu un tā vietā ieaicinot citu (svētulīgās spozmes garu), tad daudzi sajūsminātie nesaprasdami, ko šis tur īsti runā paši sevī tulko: "laikam šis tiešām pravietis; laikam tiešām dievu lūdzis; nē, patiesi viņš šādi ir dievu pagodinājis!!!"
...
bet kad talyc iztulko, ko šis patiesībā runājis, tad tie spiež ausis ciet un brēc: "nost tu mūsu dieva zaimotāj!; mūsu dievs [Artemīda] ir patiess dievs!; un citu dievu mēs nezinām, nedz gribām par to dzirdēt!!!"
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
talyc
e-kardināls
#59
Nosūtīts: 13.11.2007 13:20 Laboja talyc
redzi kā sanāk
moritz
ta ka nepārvalda svešas mēles
...
kad "э" vietā ielasa "je"
- - -
(te nu parādās gan nezināšana (tās krievu mēles)
gan dabas samaitātība (mācības jaukšana ar maucību)
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
moritz
e-baznīcēns
#60
Nosūtīts: 13.11.2007 14:42
kaads teicis vai tam, caur ko apgreeciiba (samaitaatajam)...
_____________________
laimīgā nekonsekvence...
Lapa 6 no 8:
« Atpakaļ
1
2
3
4
5
6
7
8
Tālāk »
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-autori
Aleksandrs Bite
Dītrihs Bonhēfers
Toms G. A. Hardts
Dr. Mārtiņš Hemnics
Dr. Mārtiņš Luters
Georgs Mancelis
Ilārs Plūme
Karls Olafs Rozeniuss
Markku Särelä
Juris Uļģis
Karls F. V. Valters
Karls Frederiks Vislofs
Hermanis Zasse
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes