38. Kā mums pienākas lietot Dieva vārdu?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 "Jaunās Paaudzes" ticības pamati

Lapa  Lapa 3 no 3:  « Atpakaļ  1  2  3
e-autors Ziņa
Roberto
e-pāvests
#21 Nosūtīts: 24.10.2007 03:01   Laboja Roberto
  


draugs Ivar,
redzu, ka Jūs esat garīgs cilvēks un ka skaidri apzināties - kas ir kas, un kā, un priekš kam.. tas ir jauki.

tātad, ja es saprotu pareizi Jūs ticat Jņ.6 ir par Sv.Vakarēdienu? tad sakiet kā apgarota un visā veidā apskaidrota persona - par kādu garīgo ēšanu un dzeršanu runāts:

"Svētības biķeris, ko mēs svētījam, vai tas nav savienošanās ar Kristus asinīm? Maize, ko laužam, vai tā nav savienošanās ar Kristus miesu?" [1.Kor.10:16]

το ποτήριον της ευλογίας ο ευλογούμεν, ουχί κοινωνία του αίματος του Χριστού εστί; τον άρτον ον κλώμεν, ουχί κοινωνία του σώματος του Χριστού εστίν [1.Kor.10:16]

ar cieņu
Jūsu e-minence

P.S. šeit piepildās Kristofera rakstītais


_____________________
simul iustus et peccator
Mulders
e-baznīcēns
#22 Nosūtīts: 24.10.2007 13:54
  


Ivars, pareizi, tiesu izspriest par cilvēka ļaunumu nebūs mums. Taču Raksti skaidri pasaka, ka būs tādi frukti, kas gan Kristus vārdā brīnumus darīs, pravietos, velnus izdzīs un tomēr tie neieies Dieva Valstībā.
Tādējādi ļoti svarīgu lietu šī rakstu vieta pasaka. ARĪ šī brīnumdarīšana, velnu izdzīšana un pravietošana VĒL NAV garants, ka tu esi jaunatdzimis patiess kristietis. Tādējādi tas ir tieši tas ko mēs pret JP vēršam... viņi savu "svētumu" un "jaunatdzimšanu" pamato tieši šajās lietās, kuras NAV kritērījs dievbērnībai. Līdz ar to kā jau es teicu - ne 2i kapeikas nedodu par Hariku brīnumiem, dziedināšanām un pravietojumiem, ja viņi Dieva Vārdam netic un netic, tam, ko Kristus saka par vakarēdiena saturu. 4x !!!! rfaksti apstiprina ka tā ir Kristus Miesa un Kristus Asinis.
Tev Robčīks jau teica, ka Jāņa 6 nerunā par Vakarēdienu, bet gan ēšanas un dzeršanas alegorijā runā par ticību uz Kristu. Tur kontexts skaidri un gaiši pasaka, ka tā ir alegorija, līdzība... hermanētiku mācies, bet cik saprotu, Harikiem ir pašvaki ar hermanētiku un exeģēzi.
Bet tu ko darī, tu paņem Jāņa 6 nodaļas kontextu ielasi 4!!!! citās Rakstu vietās, kurās runa ir par Vakarēdienu. Tad kamdēļ tu nerīkojies vienkārši godīgi un nepakļauj šo vienu rakstu vietu 4u citu sakidru rakstu vietu interpretācijai. Bet tieši otrādi, pārinterpretē 4 rakstu vietas pēc vienas rakstu vietas... tā ir eiseģēze un Dieva Vārda sagrozīšana.
Nevari tu ar alegorisku rakstu vietu skaidrot tiešas un skaidras rakstu vietas. Tieši otrādi, drīzāk Jāņa 6 nodaļā tad vajag meklēt Kristus patieso miesu un Kristus patiesās asinis interpretējot šo Sv. Vakarēdiena iestādīšanas gaismā... protams, to nevar darīt ļoti būtisku iemeslu dēļ.
1. Jāņa 6 ir skaidra un pasaka, ka Kristus runā līdzībās un alegorijās, kā to viņš bieži dara.
2. Sv. Vakarēdiens tiek iestādīts konkrētā laikā, kas cieši saistās ar VD laikmetu.
3. Sv. Vakarēdiens ir Jaunas Derības iestādīšana. Jāņa 6 nav ne pušplēsta vārda par jaunu derību, tādējādi jau no šāda aspekta šīs ir atšķirīgas divas rakstu vietas. Kontexti atšķiras, lai arī vārdi lietoti tie paši!

talyc
e-kardināls
#23 Nosūtīts: 23.11.2007 20:31   Laboja talyc
  


Jautājums par Svēto Vakarēdienu
vismaz no Lutera laika jau bijis par klupšanas akmeni
jūsmotājiem
- - -
...kaspar?? vai tu vēl esi ar mums??


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Lapa  Lapa 3 no 3:  « Atpakaļ  1  2  3
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup