nejauši atradu internetā interviju ar Ledjajevu. - Lapa 5
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
359. Kas ir necienīgs Vakarēdiena baudītājs?
A Study Of Christian Doctrine
:: e - POLEMIKA ::
/
e-POLEMIKA
nejauši atradu internetā interviju ar Ledjajevu.
Lapa 5 no 7:
« Atpakaļ
1
2
3
4
5
6
7
Tālāk »
e-autors
Ziņa
Ingars
e-baznīcēns
#41
Nosūtīts: 3.12.2007 17:01
1. Dievs pavēlējis mums "sadot velnam pa kaklu" kā viņi to dara savos dievkalpojumos.
Pirmkārt, Aleksejs nesludina, ka Jp rituāli un prakses ir vienīgā pareizā, un ka citām baznīcām ir jādara tieši tāpat, un ja tās tā nedara, ka tās ir nepareizas. Pārējais ir Tavas iedomas. "Dāvanas dažādas, izpausmes dažādas bet Gars tas pats".
Otkārt, ja arī draudze stājas pretī velnam, tad tas notiek pamatojoties uz attiecīgajiem pantiem Bībelē un nevis vienkārši cīņa "pret" velnu sava prieka pēc, bet "par" cilvēkiem, kurus velns moka - ar lāstiem, ar apsēstību, ar grēku utt.
un tagad parādi man kur bībelē minēta Svētā Gara izpausme, norāde un kaut viens piemērs, ka mēs varētu sātanu kā iespaidot fiziskiem paņēmieniem? Tādā gadījumā Ledjajevs ir muļķis, jo bībekle mums māca, ka pret velnu cīnīties tikai ar Dieva vārdu un Jēzus asinīm. No tā izriet, ka Ledjajevs melo unšī mācība ir nepareiza
2. Dievs Svētais Gars vienmēr ienākot cilvēkā, nogāž viņu no kājām, liek runāt mēlēs un raustīties krampjos.
Dod avotu, ka Aleksejs tā ir izteicies? Skat augstāk.
Paskaties, kas notiek viņu dievkalpojumos - vai tad to, ka viņš paceļ roku vai pieskaras viņi nesauc par Svētā Gara svaidījumu? nu tad pavēro kāda ir cilvēku reakcija. paskaties uz darbiem
3. Dievspavēlējis Ledjajevam sludināt, ka, ja mēs būsim uzticīgi, tad viņš pavisam noteikti mūs svētīs ar laicīgu bagātību, bez izņēmuma, vienmēr visos gadījumos.
Alekses sludina, ka Dievs svētīs, nevis darīs bagātību. Katram cilvēkam ir savs svētības līmenis, pensionāram viens, biznesmenim cits.
nekā nebij, diezgan bieži viņš to vien sldina un atkārto, ka materiālā labklājība ir ticīga kristieša pazīme
4. dievs pavēlēja dibināt politisko partiju LPP un izveidot Latvijā teokrātisku valdību (līdzīgu israēlam) un radīt ko līdzīgu paradīzei zemes virsū.
Runa ir par kristiešu Dieva un Satversmes dotajām tiesībām un pienākumiem iesaistīties politiskajā procesā. Lai uzvarētu ļaunums, vajag tikai to, ka labi cilvēki neko nedara. Nevis velns ir vainīgs pie apkārtesošā ļaunuma, bet Dieva draudze, kas neko nedara, lai to novērstu.
nu ir atāķirība vai mēs kā kristieši iesaistamies politikā un ieņemam amatus vai arī baznīca burtiski pārņem laicīgo varu, kā to ieplānojis Ledjajevs. Turklāt ko tad viņš grib var tādu labu izdarīt - to jau mēs esam atskatījušies uz LPP sastrādātajām cūcībām, dažu labu (nesaukšu vārdā) politiķu nelikumības utt. un tad vēl - nugan labi būtu apspiest latviešus ieviešot divvalodību. Tas jau drīzāk izskatās pēc Maskavas ielikteņa nekā pēc kristīga vadītāja. Man nav iebildumu pret krievu valodu, bet gan pret bezkaunīgu izturēšanos un pret apspiešanu
4. Dievs viņam pavēlējis ievākt samaksu par to, ka viņš sludina un dziedina (varbūt es kļūdos). Nav patiesība. Draudzē tiek vākti ziedojumi draudzes darbam, savukārt mācītājs saņem konstantu ikmēneša algu.
nu i kāda starpība, tik un tā redzams, ka tas viņam vairāk ir bizness, nekā kalpošana.
5 Par divvalodību. Teikums par divvalodību intervijā nizskanēja, tie ir meli. Intervētāja bija viena no "gardas meitenēm" no "DDD", kuri uzstāj ka visus krievvalodīgos cilvēkus vajag sasviest lopu vāģos un izvest uz krieviju.
Atzīstu, ka attiecībā par nacionālajiiem jautājumiem Aleksejam es nepiekrītu, taču jāņem vērā, ka viņš ir savas vides(krievvalodīgās kopienas, kurā valda tikai Maskavas mēdiji, kas nepārtraukti krievvalodīgajiem cilvēkiem skalo smadzenes ar Maskavas propogandu) produkts. Taču pēdējos gados viņa izpratne šajos jautājumos ir spēcīgi mainījusies, viņš atklāti stājas pretī Putina politikai utt
Bitītei - Aleksejs nekad nav nosaucis Jēzus otrās atnākšanas laiku. Viņš tikai sludina to, ka Jēzus pavēla "sludieniet evaņģēliju visām tautām" ietver sevī arī darbošanos visas sabiedrības un politiskajā līmenī
nukāda starpība, cik agresīvi noskaņota bij intervētāja, tas neattaisno to ko viņš pateica un no sirds jau tas viss arī nāk. Vai kāds no apustuļiem, kad viņus notiesāja naidīgi noskaņoti "intervētāji" - vai viņi tad izteica visādas stulbības un neapdomības aizbildinoties, ka uz viņiem tika izdarīts spiediens, ka viņi samulsināti utt.
moritz
e-baznīcēns
#42
Nosūtīts: 3.12.2007 17:10
kaspar...
1) vienaa intervijaa ljosha izteicaas, ka vinjs pats apmaksaajot tos lielos pasaakumus, taapeec peec pasaules meerauklas buutu veerteejams kaa veiksmiigs biznesmenis... uz jautaajumu: no kurienes nauda? vinjs atbild: no cilveekiem, tie sanesot...
2) esmu paklausiijies ljoshas sludinaashanas un dzirdeejis, kaa vinjs, droshi vien balstiidamies uz savu apustulisko peecteciibu, dod reaalus apsoliijumus, ka "mees buusim miljonaari, brauksim vislabaakajos vaagjos un vilksim vislabaakaas dreebes" (runa bija par shiem laikiem, ne debesiis...
3) sab.transporta kontrolieri staastiija, ka peec sludinaashanaam par novij mirovoj porjadok visi t.s.bazniiceeni ir taa satrakojushies, ka neuzskata, ka buutu jaapeerk biljete! uz pieprasiijumu tomeer nopirkt, pirmaa atbilde ir: esi sveetiits!, uz atkaartotu pieprasiijumu jau seko: atkaapies, saatan!
utt, utjpr...
***
tie gan taadi siikumi, kuriem vareetu arii nepieveerst uzmaniibu, tachu tie ir izteikti tendenciozi, taapeec kalpo, manupraat, pat objektiivai sektas veerteeshanai...
_____________________
laimīgā nekonsekvence...
Ingars
e-baznīcēns
#43
Nosūtīts: 3.12.2007 17:11
un vispār Kaspar - tev tiešām jāatver acis. Nupat jau ir par traku, tur ir pārāk daudz nepieņemamas problēmas tajā draudzē. Tiešām vajadzētu ka visi viņu (Ledjajevu) atstāj, lai apvainojas, lai apbižojas, varbūt ka pārdomās, kādus mēslus pats sakūlis un atgriezīsies.
Vai tad tiešām tu iedomājies, ka tā "sātana piekaušana" ir tikai nevainīga paspēlēšanās. Starp citu musulmaņiem ar ir šitie paši varianti, tikai viņi šaitānu nomētā ar akmeņiem. Bet kristiešu mācītājam ir neļaujami šādi meli, jo tas norāda ka arī citās jomās ir meli. Turklāt to veidu, kuru Jēzus deva mums - kam ka mācītājs ik dievkalpojumu pasludina piedošanu un brīvību no sātana Dieva vārdā - lūk to jūs lepni ignorējat, jo iedomājaties, ka paši saviem spēkiem spējat nelabo pieveikt. Gadījumā neesat pasaciņas pārlasījušies, kā gudrais tēva dēls ar velnu cīkstījiies?
attopies draudziņ - šī ir reālā dzīve un velnu var sist vienīgi ar Jēzus Vārdu un Viņa autoritāti. bet šis Ledjajevs jūs vienkārši apčakarē un atņem jums pašus svarīgākos ieročus - jūs esat gandrīz pilnībā atbruņoti, jūs aizsargā vienīgi tās evņģēlija paliekas, ka reizēm Jēzus tiek pieminēts, bet principā jūs esat neaizsargāti pret velna uzbrukumiem un ar savu nekunkrēto mācību un necieņu pret patiesību esat kā atvērtas durvis visādiem patvaļīgiem gariem
Kaspars
e-baznīcēns
#44
Nosūtīts: 3.12.2007 21:49 Laboja Kaspars
un tagad parādi man kur bībelē minēta Svētā Gara izpausme, norāde un kaut viens piemērs, ka mēs varētu sātanu kā iespaidot fiziskiem paņēmieniem? Tādā gadījumā Ledjajevs ir muļķis, jo bībekle mums māca, ka pret velnu cīnīties tikai ar Dieva vārdu un Jēzus asinīm. No tā izriet, ka Ledjajevs melo unšī mācība ir nepareiza.
Kādiem fiziskiem paņēmieniem?
„Paskaties, kas notiek viņu dievkalpojumos - vai tad to, ka viņš paceļ roku vai pieskaras viņi nesauc par Svētā Gara svaidījumu? nu tad pavēro kāda ir cilvēku reakcija. paskaties uz darbiem”
Ja tu runā par krišanu, tā ir tik izmalta tēma...
2Laiku 5: tad viss nams, Tā Kunga nams, piepildījās ar mākoni,
14 tā ka priesteri nevarēja nostāvēt, lai kalpotu, šī mākoņa dēļ, jo Tā Kunga godība bija piepildījusi Dieva namu.
Dan10:9 Kad viņš iesāka skaļi runāt un kad es izdzirdēju viņa vārdu plūsmu, es nokritu kā pamiris uz sava vaiga pie zemes.
Dan8 7 Un viņš nāca pie manis, kur es stāvēju. Kad viņš man tuvojās, es izbijos un nokritu uz sava vaiga; tad viņš teica man: ņem vērā, cilvēka bērns! Jo šī parādība ir par laiku beigām.
18 Kad viņš runāja ar mani, es zaudēju samaņu un nokritu pie zemes uz sava vaiga. Bet viņš saņēma mani un nostatīja mani uz kājām vecajā vietā.
Ap.d.26: 14 Mēs visi nokritām pie zemes, un es dzirdēju balsi ebreju valodā uz mani sakām: Saul, Saul, ko tu Mani vajā? Tev grūti nāksies pret dzenuli spārdīt.
Atkl 1: 17 Un, kad es redzēju Viņu, es nokritu pie Viņa kājām kā miris,
Ech43:3 Šī parādība bija tāda pati kā tā, ko es redzēju, kad Viņš nāca iznīcināt pilsētu, parādība, ko es ieraudzīju, bija tā pati parādība, ko es redzēju pie Ķebaras upes, un es nokritu uz sava vaiga.
Ech44:4
Ech1; 28 Kā varavīksne atspīd pie debesīm lietus laikā, tāds bija starojošais spožums ap viņu. Tāda bija Tā Kunga godības parādība. Kad es to redzēju, tad es nokritu uz sava vaiga un dzirdēju kādu runājam.Tad viņš veda mani pie ziemeļu vārtiem Tempļa priekšpusē. Un, kad es paskatījos, es redzēju: Tā Kunga godība pildīja Templi. Tad es nokritu uz sava vaiga,
Atkl11: 16 Un tie divdesmit četri vecaji, kas sēd Dieva priekšā uz saviem troņiem, krita uz sava vaiga un pielūdza Dievu, sacīdami:
Tagad noteikti sekos analīze par krišanas veidu atbilstību Bībelei.. Vai ir pareizi krist uz priekšu vai atpakaļ un cik % katrā draudzē krīt uz priekšu vai atpakaļ? Nu ko, uz priekšu!
Par roku uzlikšanu:
Ap.d.19:6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.
Ap.d.8: 17 Tad viņi uzlika tiem rokas, un tie dabūja Svēto Garu.
18 Bet Sīmanis, redzēdams, ka, apustuļiem rokas uzliekot, dabū Svēto Garu
„nekā nebij, diezgan bieži viņš to vien sldina un atkārto, ka materiālā labklājība ir ticīga kristieša pazīme”
Materiālā labklājība varētu būt ticības pazīme nevis Dievam vispār, jo pestīšanai attiecībām ar Dievu nav nekāda sakara ar mantisko stāvokli, bet gan pazīme ticībai Dieva vārdam, kas runā par labklājību. Jo cilvēks var patiesi ticēt Dievam un kalpot viņam, taču ja viņš netic, ka Dievs var/grib viņu svētīt, tad viņam notiks pēc viņa ticības, respektīvi, viņš visu laiku dzīvos uz iztikšanas robežas, lai gan Dievs patiesi vēlējās viņu svētīt. Kristieši savā dzīvē iet un ies cauri materiālām grūtībām, taču gadiem vai gadu desmitiem ilgstoša nabadzība VARĒTU liecināt, ka viņam nav izpratnes par šo Dieva Vārdu, kas runā to, ka Dievs vēlas mūs svētīt, vai arī viņam ir problēmas ar slinkumu vai mantkārību.
nu ir atāķirība vai mēs kā kristieši iesaistamies politikā un ieņemam amatus vai arī baznīca burtiski pārņem laicīgo varu, kā to ieplānojis Ledjajevs. Turklāt ko tad viņš grib var tādu labu izdarīt - to jau mēs esam atskatījušies uz LPP sastrādātajām cūcībām, dažu labu (nesaukšu vārdā) politiķu nelikumības utt. un tad vēl - nugan labi būtu apspiest latviešus ieviešot divvalodību. Tas jau drīzāk izskatās pēc Maskavas ielikteņa nekā pēc kristīga vadītāja. Man nav iebildumu pret krievu valodu, bet gan pret bezkaunīgu izturēšanos un pret apspiešanu
Aleksejs nemāca, ka baznīcai ir burtiski jāpārņem varu. Viņš sludina, ka kristiešiem kā arī jāiesaistās politikā, lai realizētu Kristus pavēli(Jūs esat zemes sāls, pilsēta kalna galā utt). Tas ir satana meli, ka kristiesi nedrīkst iesaistities politika. Tas ir musu pienakums pret Dievu ka kristiešiem un pret valsti ka pilsoniem. Jautajums, kaa tam jaanoties. Bet, nekludas tas, kas neko nedara.
nu i kāda starpība, tik un tā redzams, ka tas viņam vairāk ir bizness, nekā kalpošana.
Nav pamatojuma. Tik pat labi es to varetu pateikt par Vanagu(vinam ari laba masina un maja.
nukāda starpība, cik agresīvi noskaņota bij intervētāja, tas neattaisno to ko viņš pateica un no sirds jau tas viss arī nāk. Vai kāds no apustuļiem, kad viņus notiesāja naidīgi noskaņoti "intervētāji" - vai viņi tad izteica visādas stulbības un neapdomības aizbildinoties, ka uz viņiem tika izdarīts spiediens, ka viņi samulsināti utt.
Ka jau teicu, es ari nepiekritu Aleksejam daudzos jautājumos, kas skar latviesu un krievu kopienas attiecības. Tomer es redzu, ka vina izpratne mainas un tas man dod ceribu, ka izmainas bus lielakas.
Roberto
e-pāvests
#45
Nosūtīts: 3.12.2007 21:58
šī tēma ir izmalta?
Bībeles notikumi, kad vīri
SG spēkā krīt uz vaiga
nevis augšpēdus kā JP
to ņemiet vēra mani bērniņi
_____________________
simul iustus et peccator
Kaspars
e-baznīcēns
#46
Nosūtīts: 3.12.2007 22:11
kaspar...
1) vienaa intervijaa ljosha izteicaas, ka vinjs pats apmaksaajot tos lielos pasaakumus, taapeec peec pasaules meerauklas buutu veerteejams kaa veiksmiigs biznesmenis... uz jautaajumu: no kurienes nauda? vinjs atbild: no cilveekiem, tie sanesot...
Redzēju es to interviju, izcili neveiksmīga. Nu, es neesmu Aleksejam tuvs, bet ka JP loceklis un cilvēks kas ar vinu ir vairākas reizes runājis, es varu apgalvot, ka viņs nav tāds. Ja vari, notici. Tā atbilde kontekstā ir ar ironiju par cilvēku liekulību, kas ne ausi neceļ, , kad cilvēki iztērē milzīgu naudu par šmotkām, par alkoholu, azartspēlēs, savukārt tad, kad cilvēks, kurš bieži vien no bijušā narkomāna, alkoholiķa, neveiksminieka(un tādu Jp ir ļoti daudz) ir kļuvis par normālu un veiksmīgu cilvēku, ziedo kaut ko draudzē, tad tā ir krāpšana, zagšana utt.
2) esmu paklausiijies ljoshas sludinaashanas un dzirdeejis, kaa vinjs, droshi vien balstiidamies uz savu apustulisko peecteciibu, dod reaalus apsoliijumus, ka "mees buusim miljonaari, brauksim vislabaakajos vaagjos un vilksim vislabaakaas dreebes" (runa bija par shiem laikiem, ne debesiis...
Nu, pirkārt, tas ir domāts ne visiem, bet Jaunās paudzes locekļiem, kuriem tiek pasniegta ļoti spēcīga mācība par finansēm un dota motivācija attīstīt savus talantus, līdz ar to katram Jp loceklim pēc kaut kāda laika vajadzētu būt vērojamai labklājības izaugsmei(bet atbilstoši katra līmenim, ka jau teicu, pensionāram tas ir viens, miljonāram savādāks) otrkārt, tas ir domāts, nevis ka mēs visi tād būsim, bet ka mūsu vidū tādi būs, kas ir normāli, jo arī Pāvils runā par bagātajiem mūsu vidū.
3) sab.transporta kontrolieri staastiija, ka peec sludinaashanaam par novij mirovoj porjadok visi t.s.bazniiceeni ir taa satrakojushies, ka neuzskata, ka buutu jaapeerk biljete! uz pieprasiijumu tomeer nopirkt, pirmaa atbilde ir: esi sveetiits!, uz atkaartotu pieprasiijumu jau seko: atkaapies, saatan!
utt, utjpr...
***
tie gan taadi siikumi, kuriem vareetu arii nepieveerst uzmaniibu, tachu tie ir izteikti tendenciozi, taapeec kalpo, manupraat, pat objektiivai sektas veerteeshanai...
Nu Mulder, tas ir sviests. Katrā draudzē, kurā ir kaut cik mīlestības(nu nedzīs taču viņus ārā), ir savs dīvainīšu procents, kuru skaits visās draudzēs ir puslīdz vienāds. Gan luterāņu, gan katoļiem, gan pareizticīgajiem. Paņemt dažus dīvainīšus kā piemēru visai draudze nav prātīgi.
Jp locekļu vidū ir skolotāji, policisti, prokurori, biznesmeņi - sabiedrībā cienījam cilvēki, kurus jau neredz, jo viņi tādas lietas nedara, vienkārši dara savu darbu. Problēma gan ir tajā aspektā, ka ņemot vērā to, ka Jp ir ļoti aktīva draudze, ar Jp dīvainīs ir ļoti aktīvi, līdz ar to troksnis ir lielāks.
Kaspars
e-baznīcēns
#47
Nosūtīts: 3.12.2007 22:23
Ingar, lielāko tiesu Taviem apvainojumiem nav pamata, un Tu neredzi ainu kopumā, taču es DAĻĒJI Tev piekrītu tajā jomā, ka kopš tā laika, kad Aleksejs sāka sludināt par nepieciešamību kristiešīem iesaistītes sabiedriskajos un politiskajos procesos, man personiski Alekseja sprediķos gribētos vairāk dzirdēt Dieva vārdu kas neskar iepriekšminētās tēmas(taču tā nav taisnība, ka Jp dievkalpojumos neskanētu evaņģēlijs). Taču, atkal, vienmēr, kad tiek uzsākts kaut kas jauns, tam tiek piešķirta lielāka nozīme, līdz ar to citām lietām tiek piešķirta mazāka uzmanība. Un lai izmainītu kristiešos ĻOTI valdošo pasīvi negatīvo attieksmi uz atbildību kristiešiem iesaistīties sabiedrībā notiekošajos procesos ir jāieliek ļoti liels darbs. Un vispār, suņi rej, karavāna iet tālāk. Jauno Paaudzi savulaik aprēja par sludināšanu par finansēm, par to, ka kristiešiem jātiecās būt labākajiem, par modernas mūzikas lietošanu dievkalpojumos, par sludināšanu, ka kristiešiem ir jāiesaistās sabiedriskajos procesos utt, piemēru varētu nosaukt daudz. Paiet neliels laiks, un tie, kas aprēja Jp paši dara to, par ko aprēja Jp. Laiks visu noliek savās vietās.
moritz
e-baznīcēns
#48
Nosūtīts: 4.12.2007 15:35
kaspar
2 lietas: vai nu runaa zem 4, vai meklee draudzi, kur dieva vaards tiek sludinaats... cik lasu tavus komentus, tik redzu, kaads tu, nabags, apstraadaats... kaa citaadaak var izskaidrot tavu pastaaviigo taisnoshanos: jaa, sludina lietas garaam, es nepiekriitu, bet, iespeejams, ne to cilveeks domnaa, vai ne visi pareizi saprot... 100%, ka jums tur iestaastiits, ka: ja tu kritizee liideri, tad nelabs gars uz tevi...
_____________________
laimīgā nekonsekvence...
Roberto
e-pāvests
#49
Nosūtīts: 4.12.2007 15:52
moritz
_____________________
simul iustus et peccator
Kaspars
e-baznīcēns
#50
Nosūtīts: 4.12.2007 16:16
Moritz.
Vecīt, tu zini draudzi, kurā viss ir kārtībā? Katrā draudzē ir savas problēmas, savas zamaročkas, vieniem tādas, citiem citādas. Starp citu, Jp sludina Dieva vārdu. Protams Aleksejs kļūdas, bet viņš vismaz kaut ko dara. Tādus, kuriem viss ir pareizi, kas ir pārlieku uzmanīgi, nekad neriskē var atrast, bet, vai tas ir tas labākais variants, nezinu, ir taču teikts, vai jums, ja visi par jums tikai labu runā. Es jau nereklamēju šeit Jp, diskutēju tur, kur viņu nepamatoti noliek. Ja neviens šeit nenoliks Jp, es te arī nediskutēšu. Savukārt tur, kur es Aleksejam nepiekrītu, to arī atzīstu .Tur, kur man šķiet par viņu runā nepatiesību un maldus, tur viņu aizstāvu. Ne jau priekš Roberto vai Tāļa, priekš tiem citiem, kas te ienāk, lai viņiem ir vismaz iespēja zināt patiesību/citu viedokli par Jp. Un arī priekš sevis, lai uzklausot citu viedokli, es varētu nevis vienkārši pieņemt to, ko māca draudzē, bet izanalizējot iegūtu patiesību. Es veidoju SAVU viedokli. Tāpēc arī atzīstu Alekseja kļūdas. Par nalabu garu...Daļēji Tev ir taisnība, agrāk pirms gadiem 5-6, kad Jp vēl bija šūniņu draudze(praktiski katrs draudzes locklis apmeklēja arī šūniņu), un bija uzstādījums gada laikā šūniņas dubultot, daudz visādu šūniņu vadītāju, piecdesmitnieku un simtnieku par tādiem kļuva negatavi uzņemties šādu atbildību, bez nepieciešamās pieredzes un brieduma. Tajā līmenī arī notika visādi murgi. Aleksejs ir normāls vecis un labs cilvēks, viņam vienkārši trūkst pieredzes, zināšanu, kā adminstrēt tik lielu draudzi kā Jp, pie tam kuri ir tik daudz darības virzienu, kas postpadomju kristīgajā telpā ir revolucināri.
Lapa 5 no 7:
« Atpakaļ
1
2
3
4
5
6
7
Tālāk »
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-autori
Aleksandrs Bite
Dītrihs Bonhēfers
Toms G. A. Hardts
Dr. Mārtiņš Hemnics
Dr. Mārtiņš Luters
Georgs Mancelis
Ilārs Plūme
Karls Olafs Rozeniuss
Markku Särelä
Juris Uļģis
Karls F. V. Valters
Karls Frederiks Vislofs
Hermanis Zasse
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes