Kas ir apustulis? - Lapa 2
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
128. Kādā veidā Dievs vēlas, lai mēs pildām Viņa baušļus?
Daudzsēriju multiplikācijas filma
GRĀMATU GRĀMATA
:: e - POLEMIKA ::
/
e-POLEMIKA
Kas ir apustulis?
Lapa 2 no 3:
« Atpakaļ
1
2
3
Tālāk »
e-autors
Ziņa
Mulders
e-baznīcēns
#11
Nosūtīts: 30.01.2008 19:44
talyc, da neizbēgt mums "sodam tam, ko sauc par Mīlu kvēlu" Dzīve jeb pareizāk sakot Dievs māca... un ja neklausa uz vārdu, tad nākas klausīt rungām!
Mulders
e-baznīcēns
#12
Nosūtīts: 30.01.2008 19:44
talyc, da neizbēgt mums "sodam tam, ko sauc par Mīlu kvēlu"
Dzīve jeb pareizāk sakot Dievs caur Dzīvi māca... un ja neklausa uz vārda, tad nākas klausīt pātagai!
talyc
e-kardināls
#13
Nosūtīts: 30.01.2008 20:06 Laboja talyc
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
sniegparslina
e-baznīcēns
#14
Nosūtīts: 30.01.2008 20:23
velti tu,
talyc
''noliec'' cilvekus kas censas saprast Bibeli pilniba. un tu vel pieta uzbruc cilvekam kas skiet parliecinats kristietis...logiski tacu ka lasot var rasties jautajumi, tapec jau ir sitais forums izveidots- lai rastos mazlietin lielaka skaisriba par nesaprotamiem jautajumiem. a tu e-kardinals budams , ja kaut kas tev neiepatikas a)vai nu neko neatbildi b) atbildi aizvainojosi . no mals izskatas ka tu neatbildi, lai neviens nevaretu apstridet tevis teikto, tatad tev nebutu jaiedzilinas doma un tev nevaretu pietrukt pretargumenti....bet tas jau tikai mans viedoklis.
talyc
e-kardināls
#15
Nosūtīts: 31.01.2008 02:27
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Ingars
e-baznīcēns
#16
Nosūtīts: 31.01.2008 14:44
Mulder, viņš jau ir īstenluteriskā baznīcā un mācītājs ar viņu arī ir runājis, bet viņsman tā lika saprast, ka īpaši pie sirds viņam mācītāja sakāmais negāja. Tjipa tur tajā druadzē "Dzīvības avots" nu tur esot kaut kas, es pat īsti nesapratu, domājum, ka jāaizskrien būs palūrēt, kas ta šiem tur tāds i, kā nav mumsīm.
Vispār cik pēdējā laikā esmu par harizmātiem uzzinājis, man mazlietiņ mainījies viedoklis par to, kas tieši mums ir atšķirīgs. Ja kādreiz domāju, ka mācība Svētā Gara dāvanām, tad tagad saprotu, ka tā nav, jo luterāņi patiesībā arī māca, ka Svētais Gars pēc savas gribas arī šodien var dot katram spējas kalpošanai, kā gribēdams un arīdzan brīnumus un zīmes darīt, ja tas ir pēc Viņa prāta
Esmu sapratis, ka visa tā būišan ir iekš to, ka šamiem taisnošana, jaunpiedzimšana ir kaut kādi secīgi periodi, turklāt jaunpiedzimšanu izraisa pats cilvēks apzināti nododot sevi Jēzum Kristum - tā es sapratu viņu mācību un tad nu no tā arī izriet visi pārējie maldi, jo Kristus, teica, ka neviens pats no sevis to nespēj.
Par Svētā Gara kristībām sapratu tā, ka pirmkārt kā man teica mācītājs - pats vārds "kristīt" jeb "baptizo" nenozīmē PAgremdēt un izvilkt ārā, bet gan IEgremdēt un atstāt. Ja šādā veidā kristītu, tad nebūtu neviena dzīva baptista, harizmāta, pentakostāļa virs zemes, jo visi būtu noslīkuši. Bet atgriežoties pie Svētā Gara kristībām - stāv rkastīts, ka neviens nevar ticībā apliecināt Jēzu par savu Kungu, kā vien Svētajā Garā un ko gan tas vēl citu nozīmē - būt Svētajā Garā, je ne būt iegremdētam Svētajā Garā, tātad visi ticīgie ir kristīti ar Svēto Garu, kā jau Jānis to pravietoja, taču kaut kā nejiet kopā ar harizmātu mācību, jo mēlēs reti kurš runā. Citādi sanāk, ka tie, kuri nerunā mēlēs, tiem nav Svētā Gara, bet vai var vispār būt kristietis bez Svētā Gara? un ja kristietim ir Svētais Gars, vai tad tas nenozīmē, ka viņš ir tajā iegremdēts jeb kristīts?
Tāli - ir taču konteksta atšķirība
kristīt Svētajā Garā un Svētais Gars nāca pār....
vienā gadījumā Svētais Gars ienāk cilvēkā un atdzīvina viņu,dod ticību un jaunu gribu, otrā gadījumā Svētais Gars dod spējas un dāvanas kalpošanai, ko var saukt par svaidījumu, bet nekādā gadījumā par krsitībām, jo kristība jau ir notikusi. Ja kāds iebilst, tad man ir jautājums
vai kāds cilvēks spēj ticēt uz Jēzu Kristu, ja viņš nav kristīts ar Svēto Garu jeb iegremdēts Svētajā Garā?
Roberto
e-pāvests
#17
Nosūtīts: 31.01.2008 16:02 Laboja Roberto
Ingars
vārda
βαπτίζω
nozīme
_____________________
simul iustus et peccator
Mulders
e-baznīcēns
#18
Nosūtīts: 31.01.2008 16:06
Ingars
http://www.lmf.lv/publikacijas/harismatiska_kustib a.htm
Ervīns
e-baznīcēns
#19
Nosūtīts: 1.02.2008 23:11
Lasu un pieklājīgi klusēju. Bet, ja nu runa reiz ir par manu draudzi Dzīvības Avots, tasd viss, ko varu teikt - laipni lūgtum, Ingar, atnāc un apskaties. Tikai diez vai no viena dievkalpojuma apmeklēšanas Tev radīsies objektīvs priekšstats, ko un kā pie mums māca.
Tas nu tā. Jā, starp citu, draudze Dzīvības Avots nemaz nav harizmātu (konfesionālajā izpratnē), bet vasarsvētku (pentekostu) draudze.
talyc
e-kardināls
#20
Nosūtīts: 2.02.2008 00:21
nu čem, čem oņi lučše
- - -
čem garzmati
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Lapa 2 no 3:
« Atpakaļ
1
2
3
Tālāk »
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-autori
Aleksandrs Bite
Dītrihs Bonhēfers
Toms G. A. Hardts
Dr. Mārtiņš Hemnics
Dr. Mārtiņš Luters
Georgs Mancelis
Ilārs Plūme
Karls Olafs Rozeniuss
Markku Särelä
Juris Uļģis
Karls F. V. Valters
Karls Frederiks Vislofs
Hermanis Zasse
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes