e-autors |
Ziņa |
Latvju luteranis
e-baznīcēns
|
#121 Nosūtīts: 3.11.2010 12:27
biskap Nu, citiem vārdiem sakot, vienīgā prasība būtu tolerance pret maldu mācībām šajā "normālajā" sadraudzībā. Ak, jā, un vēl gādāšana par bīskapu un viņam līdzīgajiem.
|
biskaps
e-baznīcēns
|
#122 Nosūtīts: 3.11.2010 13:07 Laboja biskaps
Latvijas luterāņu mācītāji un bīskapi ir spēruši nozīmīgus soļus maldu mācību apkarošanā un luterisma identitātes stiprināšanā un ņemot vērā Latvijas luterisma vēsturi, viss nav paveicams vienā dienā ar brīkš brākš nošķelšanos. Vēl jo vairāk, ja tava grupa ir parādījusi, ka tāda veida kļūdaina ( kļūdaina arī WELS atšķeļoties no MS dēļ nenozīmīgām lietām) prakse Latvijas situācijā ( LELB ejot ortodoksijas ceļu ) nebūt nedod cerētos garīgos augļus, bet tieši otrādi - attīsta savos sekotājos īpatnu destruktīvu shizmatiķa mentalitāti, kas ne ar ko nav labāka par maldu mācību. Bet sava pašpietiekamā privātā baznīciskā veidojuma pastāvēšanas primāro mērķi- gādāšanu par tā īpašniekiem, maksājot par to pat ar tā izpostīšanas cenu, labāk nokaunies un nepiesauc.
|
Latvju luteranis
e-baznīcēns
|
#123 Nosūtīts: 3.11.2010 13:10
biskap Vai pāvests tiešām ir "mainījies uz augšu"? Vai tiešām Šmalkaldes artikulu apsūdzības uz mūsdienu pāvestību vairs neattiecas?
|
biskaps
e-baznīcēns
|
#124 Nosūtīts: 3.11.2010 13:22 Laboja biskaps
LL, Tev Kristu laikam nemaz nevajag, padod tik apkarot pāvestu, lai gan, dzirdēts, esi sajūsminājies par viņa lielo varu, kad tev ir aizrādīts par līdzīgām tendencēm tavā veidojumā, kamieļu pavestiņ.
|
Latvju luteranis
e-baznīcēns
|
#125 Nosūtīts: 3.11.2010 13:42
biskap Tieši tādēļ, ka man Kristus ir vajadzīgs, es negribu piebalsot tavai un pāvesta maldu mācībai, ka "svētdarīšana ir neizslēdzams posms taisnošanā". Vai misūrieši arī ir saskatījuši pozitīvas izmaiņas pāvestībā un ir atcēluši Šmalkaldes artikulu nosodījumu pāvestībai pēc tava ierosinājuma?
|
biskaps
e-baznīcēns
|
#126 Nosūtīts: 3.11.2010 14:30 Laboja biskaps
Tu gribi pāvesta maldu mācības vietā iedibināt un uzturēt savu nekristīgo maldīšanos, pieprasot Dieva baušļu un patiesības sagrozīšanu saskaņā ar paša minipavestību, augstprātīgi ar muti ticības dokumentus "apliecinot" , bet, mācību pārprotot, paliekot bez garīgiem augļiem - pagāniskam cilvēku savstarpējās attiecībās, izlaižot veselu kristietības dimensiju ( sludināšanas mērķis ir mīlestība. )
|
Latvju luteranis
e-baznīcēns
|
#127 Nosūtīts: 3.11.2010 14:43
biskap Kā tad nu iznāk - kad pāvests mācā taisnošanas posmus, tā ir maldu mācība, bet kad to dara bīskaps neredzīgais indriķis, tad taisnošanas posmi ir patiesība, vai arī nedaudz pārprotama mācība, bet ne maldu mācība?
|
biskaps
e-baznīcēns
|
#128 Nosūtīts: 3.11.2010 15:47
Latvju luterāni, tava spītīgā turēšanās pie patiesības sagrozīšanas spilgti atklājas arī šajā konkrētajā gadījumā - melīgi un apzināti piedēvējot paša ārpus konteksta izrautam teikumam "svētdarīšana ir neizslēdzams posms taisnošanā" tādu interpretāciju, kādu konkrētais teksts nesatur, vēl jo vairāk, ņemot vērā, ka tas ir ticis izņemts no teksta.
|
Latvju luteranis
e-baznīcēns
|
#129 Nosūtīts: 3.11.2010 16:20
biskap Palūdz kādam misūriešu teologam, lai viš tev izskaidro, ko nozīmē ATA IV un ka tevis joprojām neatsauktie taisnošanas posmi ir klajā pretrunā ar šo baznīcai vitālo artikulu, bet tīri labi saskan ar romiešu katehismu.
|
biskaps
e-baznīcēns
|
#130 Nosūtīts: 3.11.2010 18:27 Laboja biskaps
LLaikam jau nevajag misūrietim jautāt par tavējo shizmatisma kaitīgumu, viņi paši ar to ir saskārušies. Bet tava shizmatisma problēma ir sekojošā - neviens nopietni domājošs kristietis tādus neņem par pilnu tieši apšaubāmās garīgās autoritātes dēļ un viņu pļāpāšanu kā tādu arī saprot, lai tur parādās taisnošanās posmu vai posmojošās taisnes nosodījums vai tml. vārdu ekvilibristika. Klausies , kā tu domā, troļu esamība Norvēģijā varētu kaitēt norvēģu pestīšanai?
|