72. Kad sākas cilvēka dzīvība?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 ticības mācība pamatskolās un bērnudārzos..

Lapa  Lapa 15 no 16:  « Atpakaļ  1  ...  13  14  15  16  Tālāk »
e-autors Ziņa
biskaps
e-baznīcēns
#141 Nosūtīts: 4.11.2010 19:38   Laboja biskaps
  


Un - vai tava pagātnes narkotiku lietošana attaisno tavu narkotiku izmainīto apziņas stāvokli tagad, kad tu pretendē uz teologa lomu?

jean
e-baznīcēns
#142 Nosūtīts: 4.11.2010 20:14
  


cien. e-baznīcas vadītāji,

vai nevarētu šos divus ielikt digitālā "būrī" ar "stikla" sienām, lai viņiem šķistu, ka visi redz viņu cīņu, bet patiesībā neviens to neredzētu??

Skumji paliek redzot, kā viņi cenšas viens otru izģērbt līdz pēdīgam...

Latvju luterāni un biskap, lūdzu, aizmirstiet viens otru un bēdziet viens no otra... Tā būs labāk jums pašiem un visiem apkārtējiem.

Jo kā reiz gudri baznīcas vīri rakstījuši, tad daudzas maldu mācības baznīcā ir radušās TIKAI mācītāju naida dēļ. To pašu māca arī Pāvils: ja draudzē rastos kādas nesaskaņas, tās vajadzētu mazināt un izlīdzināt ar mūsu nosvērtību un labvēlību. Mīlestība piedod, piekāpjas un nepiemēro visam visaugstākās prasības. Pāvils runā par mīlestību pret cilvēkiem, kas nav ietiepīga, nav skarba, nav barga, kas necenšas ievērot kādas drauga kļūdas, kas pat raupjākās citu īpašības neņemtu ļaunā. Šo tikumu ir nepieciešams paturēt vispārējās VIENPRĀTĪBAS dēļ, TĀ NEVAR PASTĀVĒT, ja šis tikums netiek ievērots, JA NETIEK PIEDOTS GAN MĀCĪTĀJU VIDŪ, GAN DRAUDZĒS.

ac,
jean

Latvju luteranis
e-baznīcēns
#143 Nosūtīts: 4.11.2010 20:54
  


jean
Vai tad tu neatteicies no taisnošanas posmiem, kad tavs mācītājs tev paskaidroja, ka tā nav kristīga mācība?

Ja esi sapratis jautājuma būtību, izskaidro biskapam to manā vietā. Varbūt viņš tevi kā vecu cīņu biedru paklausa? Jauno draugu vidū viņam nav neviena, kas spētu saskatīt taisnošanas posmu romisko un postošo dabu. Bet tas nozīmē, ka citu artikulu starpā LELB ir apdraudēts arī artikuls, ar kuru baznīca stāv vai krīt.

Vai ne dēļ tavas paša vainas zudušo labumu, naida un atriebības kāres dēļ tu iesaistījies biskapa revolūcijā, bet tagad to nevēlies ne par ko atzīt? Kā lai piedod publiskus grēkus tam, kurš tos neatzīst un nelūdz par tiem piedošanu?

jean
e-baznīcēns
#144 Nosūtīts: 4.11.2010 21:24
  


tieši šos vārdus: "Kā lai piedod publiskus grēkus tam, kurš tos neatzīst un nelūdz par tiem piedošanu?" es savā laikā desmitiem reižu dzirdēju arī no biskapa mutes. tieši šos pašus vārdus viņš attiecināja uz tevi un pārējiem.

Un tagad izlasi vēlreiz un padomā kāpēc Vienprātības grāmatas autori reiz rakstīja, ka daudzas maldu mācības baznīcā ir radušās TIKAI mācītāju naida dēļ?? Laikam jau viņi paši bija to piedzīvojuši..

Vai tu esi reiz biskapam pajautājis: VAI viņš tic, ka cilvēks top taisnots ar darbiem un ne ar ticību; VAI viņš tiešām tic, ka svētdarīšana ir daļa no taisnošanas? Un tad, ja viņš atbild pozitīvi, tad "klūpi krāgā". Ja viņš atbild, ka nē, ka vienīgi no Kristus žēlastības ticībā, tad liecies mierā un priecājies, ka par spīti nepareizam, maldinošam izteicienam, cilvēks tomēr tic pareizi. Vispirms vajag pajautāt un tad uzbrukt. Nevis vispirms uzbrukt un tad nebeigt brīnīties, ka cilvēks sāk aizstāvēt maldus...

ac,

jean

Latvju luteranis
e-baznīcēns
#145 Nosūtīts: 4.11.2010 22:12
  


jean
Vai tu nebūtu tik laipns un nepastāstītu, kā īsti tapa šie maldi, kāpēc tu pats tos reiz parakstīji, turklāt vēl draudzes vārdā, kāpēc tik ilgi pie tiem turējies?

Bīskaps negrib atteikties no šīs ķecerības vai nu tādēļ, ka ir muļķis, kurš nesaprot, ko runā; vai tādēļ, ka tic kā pāvestietis; vai tādēļ, ka viņam ir izdevīgi turēties pie šiem maldiem, kaut arī viņš zina, ka tie ir maldi.

Turklāt ar atteikšanos no taisnošanas posmiem biskaps atzītu savu teoloģisko nekompetenci. Bet tu jau to reiz izdarīji. Padalies ar viņu pieredzē - pastāsti, ka gabals nenokritīs.

biskaps
e-baznīcēns
#146 Nosūtīts: 4.11.2010 23:22
  


jean, skaties vēlreiz un mācies, kas notiek ar konfesionālu luterismu, ja tajā kāds kroplīgi kā ūdensgalvu izceļ priekšplānā tikai runāšanu par mācību šaurā,(tas kas uzrakstīts uz papīrīša,) veidā, līdzīgi trakajam aiz restēm aurējot - maldi, maldi, maldi, maldi, visapkārt maldi, un tad pašam iebraucot maldos ar lielu blikšķi, ko labi apliecina 4.draudžu dokuments.

Padomā,
varbūt klausoties psihopātiskajos LL apgalvojumos tu beidzot sāc saprast , kāpēc izlēmām pielikt punktu kādam procesam paradoksālā, tev negaidītā, veidā.

Vai tu domā, ka šī nebija tā pati psihopāta iedaba, kas sevi parādīja viscaur Klb izpostīšanā?

Varētu saskaņot jebkādus teoloģiskus izteikumus ar kristieti,
kas ir kristietis, bet neredzu šādu nepieciešamību ļaunīga nenormālā ( kam noteikti ir savi klīniski iemesli, kurus tev varētu pastāstīt šo lietu īpaši pētījušais tavs padomdevējs U.F.)
priekšā.

Vēl jo vairāk, ka arī tajā 4.draudžu paziņojuma teksta kontekstā , kura sākotnējā variantā bija šis teksts, tas nekādā veidā nav pārprotams.

Redzi,jean, ja jau mums, kristiešiem, šīs zemes jāpavada svešniecības laiks, tad labāk to pavadīt ar tiem, kas vismaz necenšas apdraudēt tuvākā pestīšanu ar savu ļaunprātīgoo ietekmi.
Šai lietā man sāpīgs ir tikai sadraudzības ar tevi zaudējums, mūsu atšķirīgās sadraudzības izpratnes dēļ.

Starp citu, tieši tā ir tava problēma, ka tu , cenzdamies rīkoties tieši tā, kā kristietim ir jārīkojas atbilstošā situācijā, nespēji vai negribēji saskatīt, ka tu pārlieku esi ietekmējies ( kā mēs visi savā laikā ) no šī kāda visu uz negativa degradējošas retorikas par maldiem, maldiem, maldiem visapkārt, ja šādai maldu nosodīšanai mūsu reālajā kristīgajā apkārtnē ir vairāk tikai akadēmiska nozīme un cik gan daudz var panākt ar pozitīvu kristīgu pieeju lietām.

- - -

Šī LL neadekvātā attieksme pret apkārtējiem noteikti ir arī paša netīrās sirdsapziņas dēļ, kļūstot par karognesēju kādai kristietībā ne pārāk augstu vērtētai lietai - šķeltniecībai,
kura atkal un atkal ir jāattaisno, bļaujot par maldiem citur, maldiem citur, maldiem citur....

- - -

P.S.Ja luterānis uzraksta kādu tekstu, tad cits normāls luterānis to lasīs no abu kopīgā luteriskā pamata atziņas,
nemēģinot tam piedēvēt to, kas tajā nav.
Tas ir normālais veids kā lietas tiek darītas.
Jau tas vien, ka LL maldinoši piemeklē romiskas teoloģijas kontekstu, ne to kontekstu,
kurā šis teksts uzrakstīts, liecina vai nu par apzinātu ļaunprātību vai viņa slimīgu uzmācīgu ideju dēļ izmainītas apziņas.

Latvju luteranis
e-baznīcēns
#147 Nosūtīts: 5.11.2010 00:26
  


biskap

To, ka cilvēks pats nesaprot, ko viņš runā, sauc par muļķību.

Tas, ka Cvilnglijs teica, ka tic Dievam, neliedza viņam nākamajā brīdī vārdiņu "ir" izskaidrot pa savam - pretēji tai nozīmei, ko devis Dievs, kuram viņš it kā ticot.

Tas, ka tu citē LTA, tev netraucē nākamajā teikumā apgalvot LTA pretēju mācību: "svētdarīšana ir neizslēdzams posms taisnošanā".

Vai Luters bija cietsirdis un šķeltnieks, ka nesniedza Cvinglijam brāļa roku viena maz vārdiņa "ir" izpratnes dēļ?

Ja svētdarīšana ir posms taisnošanā, kā tu pats apgalvo (vismaz to tu taču nenoliegsi), tad kādi ir citi posmi tajā? Kā tie ir sakārtoti un kurš kuram seko? Varbūt, ka tas ir vienīgais posms?

"No šā artikula [Par taisnošanu] mēs nedrīkstam novirzīties vai atkāpties, kaut vai debesis un zeme sabruktu un viss cits, kas nav paliekošs.. Un uz šā artikula balstās viss, ko mēs mācām un darām pret pāvestu, velnu un pasauli. Tāpēc mums par to jābūt drošiem un mēs nedrīkstam šaubīties.." (VG 294)

talyc
e-kardināls
#148 Nosūtīts: 5.11.2010 12:50   Laboja talyc
  


IR vai NAV svētdarīšana neizslēdzams posms taisnošanā

Lūdzu izsakiet (argumentējiet) tur savus "Par / Pret" viedokļus

[Spiest lai ietu uz tēmu]

šinī diskusijā tiek ap e-polemizēts jautājums:
" Par/ Pret ticības mācību pamatskolās un bērnudārzos!!!"


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
biskaps
e-baznīcēns
#149 Nosūtīts: 5.11.2010 18:59   Laboja biskaps
  


---
talyc, nu tad uztaisi vnk tematu, kur mums ar jean parunāties arī bez tā posma. Sākām par skolām, bet LL kā velniņš no tabakdozes...spudūkš

jean
e-baznīcēns
#150 Nosūtīts: 5.11.2010 19:23
  


- - -

Lapa  Lapa 15 no 16:  « Atpakaļ  1  ...  13  14  15  16  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup