58. Ko ceturtais bauslis pieprasa no bērniem un padotajiem?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 Dievs vai dievs?

Lapa  Lapa 3 no 3:  « Atpakaļ  1  2  3
e-autors Ziņa
KPax
e-baznīcēns
#21 Nosūtīts: 4.02.2011 19:56
  


Njāāā..., talyc... kur strādā ticība, loģika sēž malā un kasa pakausi. Nez par ko viņi tur Nīkajas konsilā divus mēnešus pļāpāja, ja reiz visiem viss ir tik acīmredzams. Normālu korporativniku zakatili... Nebija grūti paredzēt, ka nespēsi aprobežoties ar pietiekošu atbildi, bet - ja Tev Tava analoģija šķiet adekvāta un tēmai atbilstošā - lai būtu.

Paldies, Pēteri, par sarunu!

Roberto
e-pāvests
#22 Nosūtīts: 4.02.2011 22:44   Laboja Roberto
  


Sūtiet to sūdu čupas ķēniņu dirst!
ej dirst

Tu mūs padarīji par mēsliem un riebekļiem tautu starpā.


_____________________
simul iustus et peccator
KPax
e-baznīcēns
#23 Nosūtīts: 4.02.2011 23:22
  


Ciānas cienījamie dēli, kas bija līdzīgi tīram zeltam, kā gan tie kļuvuši līdzīgi māla traukiem, podnieka roku darbam, peccator?

Peteris
e-baznīcēns
#24 Nosūtīts: 5.02.2011 13:34
  


Neņem galvā, KPax! Katrā baznīcā ir tualete, šie vīri sprediķa laikā vienkārši nepguva līdz tai tikt.
Savāds cilvēks liecies, KPax, iespaids, ka, ja arī ne Bībeles mācības patiesības, tad par to ceļu līdz ticīgajiem esi vairāk izzinājis, kā viens otrs no kristiešu zinīgajiem. Varbūt, ka tieši tas liedzis Tev sadzirdēt klauvējienus pie Tavām durvīm. Žēl ! Starp mums runājot, mitoloģijās nekad neesmu iedziļinājies, man tur tāda kā kapličas smaka atsit- tumsa, sveši gari un dievības...
Vēl par to vienu būtības jautājumu. Kad cilvēks nonāk nežēlīgu problēmu, bezcerīgas bezizejas un moku priekšā un iekšā, tad reti kuram ir grūti šķirties no dzīves un pārkāpt nāves slieksni. Ja cilvēkam dzīve ir sekmīga, interersanta, gaismas un prieka pilna (ko novēlu arī Tev!), tad patiešām brīdis, kad no tās jāaiziet nāvē, var būt nežēlīgi sāpīgs un grūts -apziņa, ka tik daudz, kas jāzaudē un tik maz kas ir gūts! KPax, neliekuļoju, ka man tas (un droši vien visiem, kas Kristu savā sirdī uzņēmuši un Viņa rokās sevi atdevuši) nozīmētu vien, vienkāršoti sakot, ieiešanu no laba labākā, kad pārejas brīdī vienīgās sāpes būs apziņa par neizpildītiem pienākumiem un neizlietotām iespējām darīt labu šinī saulē... Pardaudz skaisti runāts, vai nē? Bet godīgi. Un arī Tev to novēlu!

KPax
e-baznīcēns
#25 Nosūtīts: 6.02.2011 15:49
  


Visu saprast nozīmē visu piedot, Pēteri. Savukārt, lai kaut ko saprastu, šis tas ir jāzina. Nezinu, kā es pats reaģētu ticīga cilvēka vietā, ja kāds apšaubītu pīlārus, uz kuriem konkrētā ticība balstās. Iespējams, līdzīgi agresīvi, jo ir normāli, ka gadījumā, ja kāds apšauba cilvēka līdz šim par pareiziem uzskatītos priekšstatus, cilvēks aizsargājas.

Reizēm, sarunājoties ar ticīgiem cilvēkiem, ienāk prāta doma - nu kam gan ir tiesības pat tikai mēģināt sašūpot otra cilvēka ticības pamatus, ja šī ticība sniedz cilvēkam to, ko viņš meklē, sniedz tam piepildījumu un emocionālu komfortu. Bet tad atkal no otras puses - cik daudz ļaunuma un naida pasaulē ir ienesusi "vienīgās pareizās" ticības koncepcija un cik tā vēl ienesīs. Kādai konkrētai ticībai piederošam cilvēkam patiesībā laikam nemaz nav izvēles - ja viņa izvēlētā ticība ir vienīgā patiesā, tad visām pārējām ir jābūt maldīgām.

Es ticu Tev, kad Tu saki, ka Tava ticība Tev palīdzēs vieglāk pārkāpt nebūtības slieksnim, tā noteikti būs. Bet - vai man ir iemesls neticēt hinduistam, kurš tāpat apgalvo, ka viņa ticība arī viņam sniedz piepildījumu dzīvē un dzīvo savu dzīvi godīgi un apzinīgi saskaņā ar savu ticību, lai nākamajā dzīvē pārdzimtu kādā labākā veidolā? Manuprāt, iemesla viņam neticēt man nav.

Secinājumi? Domāju, ka, ja arī pastāv kāds saprāts, kas ir radījis mūsu visumu, "ielicis" matērijas struktūrās minimālo nepieciešamo informāciju tās tālākai attīstībai, tad, pirmkārt, pēc starta šāviena šajā attīstībā "saprāts" vairs nav iejaucies un, otrkārt, ar cilvēces kultūras attīstības vēsturē dažādu motīvu dēļ radītajiem mitoloģijas tēliem, tam nav nekāda sakara. Tās ir tikai manas domas, Pēteri, godīgs, varbūt ne pārāk izdevies skaidrojums, kāpēc es domāju tā, kā domāju.

Apzinos, kādā saitā es atrodos, tāpēc - ja kādu negribēdams aizvainoju - sorry!

Peteris
e-baznīcēns
#26 Nosūtīts: 7.02.2011 14:12
  


Ave, KPax! Skumjākais Tevi lasot, ir tas, ka citu tik cilvēcīgu (ne cilvēciskā nozīmē) sarunātāju eP-ā nesmu saticis ( ja nu KaTs?!), nu, neesmu jau briesmīgi racies ar. Patīkami, ka nav arī jāstrīdas, jo patiesības gaisma nav atkarīga no uzskatiem, bet brīvi ienāk, atverot pareizās durvis ar rokturi iekšpusē.

- - -

Talic un Roberto, pirms steigsiet skūpstīt mūsu Kungam kājas, nomazgājiet gan mutes, lai nav pēc tam kājas jāmazgā! Viss pārējais jums kā uzticīgiem (uzticamiem??) kalpiem tiks piedots.

Roberto
e-pāvests
#27 Nosūtīts: 7.02.2011 19:26   Laboja Roberto
  


Peter Vai Tu esi mazgājies?

Tīri vārdu dēļ

Mēs jau esam tīri to vārdu dēļ, ko Jēzus uz mums ir runājis.


_____________________
simul iustus et peccator
Mefistofelis
e-baznīcēns
#28 Nosūtīts: 15.02.2011 16:34
  


Roberto, ja Jēzus ir runājis UZ TEVIS, tad tu piekop homoseksualitāti un nekrofīliju vienlaicīgi. Kā nav kauna sevi saukt par kristieti?

Roberto
e-pāvests
#29 Nosūtīts: 15.02.2011 17:57   Laboja Roberto
  


Mefistofeli skat. iepriekš


_____________________
simul iustus et peccator
talyc
e-kardināls
#30 Nosūtīts: 15.02.2011 18:20
  





_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Lapa  Lapa 3 no 3:  « Atpakaļ  1  2  3
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup