Vai kristietim piedienīgi lietot alkoholu???!!! - Lapa 3
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
35. Kas ir buršana ar Dieva vārdu?
A Study Of Christian Doctrine
:: e - POLEMIKA ::
/
e-POLEMIKA
Vai kristietim piedienīgi lietot alkoholu???!!!
Lapa 3 no 7:
« Atpakaļ
1
2
3
4
5
6
7
Tālāk »
e-autors
Ziņa
Daim
e-baznīcēns
#21
Nosūtīts: 2.06.2011 21:39
Jā iepriekš minētajā viedoklī nebiju pateicis, ka tā varētu būt, tāpēc ļoti atvainojos, ka rakstīju, ka par to esmu pārliecināts. Tā kā atkārtoju, ka iespējams, ka tā varēja būt, ka vīns bija vīnoga sula...Un vispār spriest un gudrot var visāda, bet esmu pilnīgi pret to, ka kristietis lieto alkoholu - vienalga kādos apjomos, kaut 100ml...
Roberto
e-pāvests
#22
Nosūtīts: 2.06.2011 21:40
zance
paldies, ka pieturies pie izvuirzītā jautājuma
Šo svētdien būs labs un arī mūsdienās aktuāls Dr. Mārtiņa Lutera sprediķis
Par skaidrību un mērenību pret rijību un dzērumu
Izlasīsim un tad noteikti padiskutēsim.
_____________________
simul iustus et peccator
talyc
e-kardināls
#23
Nosūtīts: 3.06.2011 00:49 Laboja talyc
Jep, tieši tā:
"Būšana skaidrā prātā” te ir tā tēma (vismaz tā tam te būtu jābūt)
Tas ir no svara; tas ir būtiski un to var paturēt arī tas, kuram māgā alus.
Un otrādi: bezrūpīgai žūpošanai (mēģinājums izmukt realitātei) var tikt pielīdzināta arī plivināšanās rozā mākoņos, jeb jūsmošana
... pat ja tāds gadiem ne piles alkohola mutē nebūtu ņēmis.
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
jean
e-baznīcēns
#24
Nosūtīts: 3.06.2011 18:32
Daim, tas labi, ka vairs neesi tik pārliecināts. Tomēr joprojām Tu nevēlies paļauties Svētajos Rakstos teiktajam un joprojām centies, ko diskutēt par vīnu un vīnogu sulu.
Tātad, vai šajos citātos Lūka runā par vīnu (kas tomēr apreibina, sākumā rada jautrību, utt.) vai vīnogu sulu (ko tomēr dzer remdējot slāpes un kam nav augstākminētās iedarbības):
"Bet citi zobodamies sacīja: "
Tie salda vīna pilni
." " (Ap.d. 2:13)
Vai arī: "Jo nāca Jānis Kristītājs, neēda maizi un
nedzēra vīnu
, un jūs sacījāt: viņam ir ļauns gars. Nāca Cilvēka Dēls, ēda un dzēra, un jūs sakāt: redzi,
šis cilvēks ir negausis un vīna dzērājs
, muitnieku un grēcinieku draugs." (Lk. 7:33-34)
Un nemēģini sev iestāstīt, ko kāds vēsturnieks reiz kur teicis, bet gan lasi Rakstus un klausies, kas tur teikts. Tāpat lasi Rakstus un ieklausies, kas tur teikts par 100 ml, un par jebkuru citu ar ticību saistītu jautājumu...
Dievpalīgu vēlot šai svētīgajā ceļā,
jean
Daim
e-baznīcēns
#25
Nosūtīts: 4.06.2011 01:55
Vēlreiz atkārtoju neesmu burta kalps, katrs Dieva Vārds ir rakstīts ar SVĒTĀ GARA IEDVESMOJUMU, tas nozīmē, ka katrs Vārds ir ar dziļu domu, jo paši lasot zinām, ka Jēzus daudzreiz ir vērsies caur līdzībām un tie kam ir ausis, lai dzird un tie kam ir acis, lai redz, ne visu mēs varam atklāt bez Svētā Gara, tāpēc Jēzus salīdzina Viņu ar balodi, pret ko mums ir jābūt ļoti uzmanīgam, lai ar savām mazajām smadzenītēm neaizietu pa tālu un tās neaiziet ķīselī ...
Ko es ar to vēlējos pateikt?! Vai mēs ar pārliecību varam teikt, kas bija vīns, kas nebija? Atkārtoju, ka neesmu pārliecināts, jo man tas nav atklāts, bet ņemu visur piemērā Jēzu - vai Viņš tiešām dzertu vīnu mūsu laikā, vai tas nebūtu klupšanas akmens daudziem neticīgajiem? Jebkura daudzuma alkohola lietošana pēc mana viedokļa uzsit riebumu, bet tas ir personīgi manā uztverē.
Ja Dievs mums teica, lai rūpējamies par savu namu, tas ir fizisko ķermeni, tad nevīžīgi ir tas, ka mēs to piemēslojam ar visādiem draņķiem pat liekais svars ir nevīžība pret mūsu ķermeni.
KPax
e-baznīcēns
#26
Nosūtīts: 4.06.2011 02:26
Pētera 2:
20 Pār visām lietām ievērojiet, ka neviens rakstu pravietojums nav patvaļīgi iztulkojams;
21 jo pravietošana nekad nav cēlusies no cilvēku gribas, bet Dieva cilvēki ir runājuši Svētā Gara spēkā.
Daim
e-baznīcēns
#27
Nosūtīts: 4.06.2011 02:37
2. Korintiešu 3:
6 kas mūs darījis spējīgus kalpot jaunajai derībai: ne burtam, bet garam; jo burts nokauj, bet Gars dara dzīvu.
KPax
e-baznīcēns
#28
Nosūtīts: 4.06.2011 13:36
Aha, Daim, un kā Tu spēj noteikt, kad caur Tevi runā Svētais gars un kad kāds cits gars? Vēsturē, ai cik daudz ir sarunāts "caur" Svēto garu... Vēl nesen man divi ticīgi cilvēki uz vienu un to pašu jautājumu deva diametrāli pretējas atbildes, kuras tiem nākušas caur atklāsmi. Svētais gars acīmredzami vienam no viņiem melo.
Jautājums, starp citu, bija: ko dievs kristietībā vērtē augstāk - brīvo gribu jeb pestīšanu?
Sorry par offtopiku...
KPax
e-baznīcēns
#29
Nosūtīts: 4.06.2011 13:56
Tā nu mums sanāk: ir ticīgi kristieši, kas, mēģinādami izbēgt no ar interpretācijām neizbēgami saistītu "ķīseli"
, nopietni uztver Pēteri (piem. literārie/fundamentālie kristieši) un ir ticīgie, kas vairāk uzmanības pievērš Pāvilam. PiemēramTu, kas, it kā par pamatu ņemot mūsu šodienas zināšanas par alkoholu un aizmirstot, ko nozīmēja/nozīmē vīns dienvidu zemēs Jēzus laikā un arī šodien, interpretē uz nebēdu, pārveidojot vīnu par vīnogu sulu.
Daim
e-baznīcēns
#30
Nosūtīts: 5.06.2011 03:22
Kā es nosaku? Ļoti vienkārši: Cilvēki dziedinās, maina savu dzīvi, atkrīt no grēka u.tt. Tā nav mana slava, to visu dara Dievs, kas šo varu dod caur Svēto Garu pēc apsolījuma...
Lapa 3 no 7:
« Atpakaļ
1
2
3
4
5
6
7
Tālāk »
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-autori
Aleksandrs Bite
Dītrihs Bonhēfers
Toms G. A. Hardts
Dr. Mārtiņš Hemnics
Dr. Mārtiņš Luters
Georgs Mancelis
Ilārs Plūme
Karls Olafs Rozeniuss
Markku Särelä
Juris Uļģis
Karls F. V. Valters
Karls Frederiks Vislofs
Hermanis Zasse
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes