Daudzās sievas un piegulētājas Bībelē
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
47. Kad mēs topam vainīgi pie Dieva Vārda nievāšanas?
kristīgie pasākumi
:: e - POLEMIKA ::
/
e-POLEMIKA
Daudzās sievas un piegulētājas Bībelē
e-autors
Ziņa
Roberto
e-pāvests
#1
Nosūtīts: 25.09.2017 12:43 Laboja Roberto
Atkal un atkal lasot Veco Derību, mulsina aprakstītā daudzsievība. Kā to izskaidrot un kurā brīdī tas pārstāja būt norma?
_____________________
simul iustus et peccator
Janis Dimza
e-baznīcēns
#2
Nosūtīts: 20.10.2017 13:34
Vismaz pie patriarhiem (Ābrahāma, Īzāka un Jēkaba) tā bija saistīta, nevis ar vēlmi pēc seksa, bet gan ar vēlmi pēc pēcnācējiem.
Roberto
e-pāvests
#3
Nosūtīts: 20.10.2017 14:08
Dāvids? Salamans?
Dāvids uzlūkoja Batsebu ne jau pēcnācēju dēļ..
Salamana bija n-tās sievas un konkubīnes. Galu galā Salamanam nemaz tik daudz bērnu nebija..
_____________________
simul iustus et peccator
Janis Dimza
e-baznīcēns
#4
Nosūtīts: 20.10.2017 22:16
Manuprāt, tās daudzās sievas karaļiem pienācās, ne tik daudz savu seksuālo iegribu dēļ, bet vienkārši tāpēc, ka kādam bija jārūpējās par sievieti, kuras vīrs gājis bojā. Iespējams, ja tas notika ķēniņa uzdevumā, tad tas bija ķēniņa pienākums. Batseba ir atsevišķs stāsts. Taču arī tas daļēji parāda šo. Dāvids viņas vīru aizsūtīja armijas priekšgalā, kur tas gāja bojā. Līdz ar to viņa sieva likumīgi kļuva par Dāvida sievu.
Cits piemērs, ir teiksim Indija. Tur, ja vīrs gāja bojā/nomira, tad arī sievai - vienai vai vairākām, visām arī bija jāmirst. Tāds bija likums.
Roberto
e-pāvests
#5
Nosūtīts: 30.10.2017 16:48
Ja nemaldos Salamans pats atklāj
Sal.māc.2:8
kāpēc viņam bija tik daudz sievu
_____________________
simul iustus et peccator
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-autori
Aleksandrs Bite
Dītrihs Bonhēfers
Toms G. A. Hardts
Dr. Mārtiņš Hemnics
Dr. Mārtiņš Luters
Georgs Mancelis
Ilārs Plūme
Karls Olafs Rozeniuss
Markku Särelä
Juris Uļģis
Karls F. V. Valters
Karls Frederiks Vislofs
Hermanis Zasse
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes