EXODUS mūsdienās
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
222. Ko nozīmē, ka Draudze ir pastāvīga?
A Study Of Christian Doctrine
:: e - POLEMIKA ::
/
e-POLEMIKA
EXODUS mūsdienās
Lapa 1 no 4:
1
2
3
4
Tālāk »
e-autors
Ziņa
gviclo
e-kardināls
#1
Nosūtīts: 24.04.2007 19:50 Laboja gviclo
Redz, kā sacīja viens cilvēks: "Aiziet nozīmē pārkāpt savus solījumus, apliecināt savu nenopietno attieksmi pret mācību, uzrādīt savu nezināšanu luteriskajā teoloģijā un gluži vienkārši bēgt tā vietā, lai darītu Dievam tīkamu darbu."
Jāsaka tā - kā gan var pateikt kaut ko tik pretrunīgu.
_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
Roberto
e-pāvests
#2
Nosūtīts: 24.04.2007 19:51
_____________________
simul iustus et peccator
gviclo
e-kardināls
#3
Nosūtīts: 24.04.2007 20:05
_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
ddauka
e-baznīcēns
#4
Nosūtīts: 24.04.2007 22:32
Ja e-minencēm niez šai vietā, pakasīšu ar.
Tik lai man tā labi izdotos, vajādzētu tikt vispirms skaidrībā, kas ir Exodus subjektc, kas objekc bibliskā skatījumā. Lūdzu attiecīgus piemērus iz Rakstiem.
talyc
e-kardināls
#5
Nosūtīts: 24.04.2007 23:14
cik atceros tev labāk padevās vecā derība?
nu ta paņems akordu tajā!
...Kāpēc Viņš to nedod tam stiprajam vīram, kam viņa ceļš ir naktī apslēpts un kam Dievs izeju ir noslēdzis?(Īj.3:23)...
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Roberto
e-pāvests
#6
Nosūtīts: 24.04.2007 23:58
draugs
ddauka
Exodus subjektc
ir iziešana no Ēģiptes, no verdzības zemes, kaut arī tur nedz maizes, nedz gaļas netrūkst.
Ēģipte ir ēģiptiešu dzimtene, bet mūsu piederība ir debesīs, no kurienes mēs arī gaidām Pestītāju, Kungu Jēzu Kristu.
Nedz Jesajam un Jeremijam, nedz Pēterim un Pāvilam, nedz arī kādam citam no mūsu ticības tēviem nebija jāatgriežas Ēģiptē un viņi to arī nedarīja. Viņi vis devās šaurā un grūtā ceļā uz apsolīto zemi.
Lai gan cilvēka ticība ļodzīga un ceļš bīstams, taču viņi paturēja savā sirdī Jēzus vārdus: "Neviens, kas savu roku liek pie arkla un skatās atpakaļ, neder Dieva valstībai."
_____________________
simul iustus et peccator
ddauka
e-baznīcēns
#7
Nosūtīts: 25.04.2007 02:11
Ko Tu neteiksi, Exodus subjektc ir iziešana no Ēģiptes!
Ludzu palasies ko prof. S saka par šim divām - s. un o. Rakstos, citādi kasīšanas nebūs. Re Talyc gan kaut ko ķer, kas ir kas!
Roberto
e-pāvests
#8
Nosūtīts: 25.04.2007 03:04
draugs
ddauka
,
prof. S.
lielākā bēda bija, ir un būs, ka viņš nāk no EKD [Evangelische Kirche in Deutschland = luterāņu un kalvinistu apvienotā baznīca], kuru asi kritizēja un no kuras aizmuka [kā Tu saki] "zaķpastalas" Karls Ferdinands Vilhelms Valters un Hermanis Zasse [pēdējās bija a.god.
prof. S
laikabiedrs un kuru viņš nevarēja ciest]
vai Tev, draugs, nešķiet, ka EKD ir pārāk līdzīgs LELB?
pārējā ziņā
prof. S
bija, ir un būs biblisks teologs
lai
prof. S
Dievs ir žēlīgs
_____________________
simul iustus et peccator
ddauka
e-baznīcēns
#9
Nosūtīts: 25.04.2007 03:59
Par to viņa EKD mums šai reizē nav bazars, piekrīti. Tu labāk nestiep gumiju un formulē , kas Rakstos Exodus gadienā vienmēr ir objekts un kas subjekts!
Roberto
e-pāvests
#10
Nosūtīts: 25.04.2007 04:10 Laboja Roberto
kā reiz tiica a.god.
prof. S
:
ddaukas
kungs, Jūs esat sofists
_____________________
simul iustus et peccator
Lapa 1 no 4:
1
2
3
4
Tālāk »
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes