222. Ko nozīmē, ka Draudze ir pastāvīga?


:: e - POLEMIKA :: / e-POLEMIKA

 EXODUS mūsdienās

Lapa  Lapa 1 no 4:  1  2  3  4  Tālāk »
e-autors Ziņa
gviclo
e-kardināls
#1 Nosūtīts: 24.04.2007 19:50   Laboja gviclo
  


Redz, kā sacīja viens cilvēks: "Aiziet nozīmē pārkāpt savus solījumus, apliecināt savu nenopietno attieksmi pret mācību, uzrādīt savu nezināšanu luteriskajā teoloģijā un gluži vienkārši bēgt tā vietā, lai darītu Dievam tīkamu darbu."

Jāsaka tā - kā gan var pateikt kaut ko tik pretrunīgu.


_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
Roberto
e-pāvests
#2 Nosūtīts: 24.04.2007 19:51
  





_____________________
simul iustus et peccator
gviclo
e-kardināls
#3 Nosūtīts: 24.04.2007 20:05
  





_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
ddauka
e-baznīcēns
#4 Nosūtīts: 24.04.2007 22:32
  


Ja e-minencēm niez šai vietā, pakasīšu ar.
Tik lai man tā labi izdotos, vajādzētu tikt vispirms skaidrībā, kas ir Exodus subjektc, kas objekc bibliskā skatījumā. Lūdzu attiecīgus piemērus iz Rakstiem.

talyc
e-kardināls
#5 Nosūtīts: 24.04.2007 23:14
  


cik atceros tev labāk padevās vecā derība?

nu ta paņems akordu tajā!

...Kāpēc Viņš to nedod tam stiprajam vīram, kam viņa ceļš ir naktī apslēpts un kam Dievs izeju ir noslēdzis?(Īj.3:23)...


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Roberto
e-pāvests
#6 Nosūtīts: 24.04.2007 23:58
  


draugs ddauka Exodus subjektc ir iziešana no Ēģiptes, no verdzības zemes, kaut arī tur nedz maizes, nedz gaļas netrūkst.

Ēģipte ir ēģiptiešu dzimtene, bet mūsu piederība ir debesīs, no kurienes mēs arī gaidām Pestītāju, Kungu Jēzu Kristu.

Nedz Jesajam un Jeremijam, nedz Pēterim un Pāvilam, nedz arī kādam citam no mūsu ticības tēviem nebija jāatgriežas Ēģiptē un viņi to arī nedarīja. Viņi vis devās šaurā un grūtā ceļā uz apsolīto zemi.

Lai gan cilvēka ticība ļodzīga un ceļš bīstams, taču viņi paturēja savā sirdī Jēzus vārdus: "Neviens, kas savu roku liek pie arkla un skatās atpakaļ, neder Dieva valstībai."


_____________________
simul iustus et peccator
ddauka
e-baznīcēns
#7 Nosūtīts: 25.04.2007 02:11
  


Ko Tu neteiksi, Exodus subjektc ir iziešana no Ēģiptes!
Ludzu palasies ko prof. S saka par šim divām - s. un o. Rakstos, citādi kasīšanas nebūs. Re Talyc gan kaut ko ķer, kas ir kas!

Roberto
e-pāvests
#8 Nosūtīts: 25.04.2007 03:04
  


draugs ddauka,

prof. S. lielākā bēda bija, ir un būs, ka viņš nāk no EKD [Evangelische Kirche in Deutschland = luterāņu un kalvinistu apvienotā baznīca], kuru asi kritizēja un no kuras aizmuka [kā Tu saki] "zaķpastalas" Karls Ferdinands Vilhelms Valters un Hermanis Zasse [pēdējās bija a.god.prof. S laikabiedrs un kuru viņš nevarēja ciest]

vai Tev, draugs, nešķiet, ka EKD ir pārāk līdzīgs LELB?

pārējā ziņā prof. S bija, ir un būs biblisks teologs

lai prof. S Dievs ir žēlīgs


_____________________
simul iustus et peccator
ddauka
e-baznīcēns
#9 Nosūtīts: 25.04.2007 03:59
  


Par to viņa EKD mums šai reizē nav bazars, piekrīti. Tu labāk nestiep gumiju un formulē , kas Rakstos Exodus gadienā vienmēr ir objekts un kas subjekts!

Roberto
e-pāvests
#10 Nosūtīts: 25.04.2007 04:10   Laboja Roberto
  


kā reiz tiica a.god.prof. S: ddaukas kungs, Jūs esat sofists


_____________________
simul iustus et peccator
Lapa  Lapa 1 no 4:  1  2  3  4  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup