228. Kā Draudzes pazīmes ietekmē tās pastāvēšanu un dzīvi?


:: e - POLEMIKA :: / Kas ir luterisms?

 No LELB uz KLB tad ELBL... un atpakaļ uz LELB

Lapa  Lapa 3 no 81:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  ...  77  78  79  80  81  Tālāk »
e-autors Ziņa
talyc
e-kardināls
#21 Nosūtīts: 6.02.2010 18:36   Laboja talyc
  


aha-ā, jean, tiem vajadzīgs kāds, kurš labi pazīst abus
vajadzīga garīgā autoritāte, kuras bītos abi

un vai nezinām, ka grēcinieks tikai tad var sākt savus grēkus atzīt,
kad noticējis, ka viņam tie visi piedoti?
un neba paša, bet Kristus dēļ
taču.

tikai tad dziļi apslēptie grēki var tikt izvilkti dienas gaismā
un atklāties, kas īsti maskējies aiz pašiem t.s.
labākajiem nodomiem ...
aiz taisnības ... pašu taisnības

padomā par šo :
kādu izlīgumu Jūsējie no Viņējajiem vēlētos?
vai tādu pat gandarījumu kā pasaulīgie sagaida/piedzen no saviem pāridadītājiem?

kopš kuriem laikiem baznīca pasaulē vairs nav vajātās lomā?


_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
jean
e-baznīcēns
#22 Nosūtīts: 8.02.2010 03:19
  


Talyc, Tu jautā kādu izlīgumu vēlētos? Kas ir kristīgs izlīgums?

Ja esam ticības vienprātībā, tad lūdzam viens otram piedošanu, teiksim ar vārdiem: Brāl, esmu grēkojis pret Tevi, lūdzu piedod man to. Viens otram pasludinām grēku piedošanu un dzīvojam tālāk mierā un saticībā un nemokam tālāk draudžu locekļu sirdsapziņas: vai tie augsburgieši ar tiem tur ir vai nav sadraudzībā.

Lai gan tagad jau ar tiem augsburgiešiem par visiem 100 %nezinu vai vairs ko labot, jo daži jau uzsākuši manevru, lai ar savām laivinām pietauvotos LELB kuģim .

A varbūt tas ir viltus manevrs, lai kāds viņus beidzot pamanītu?

gviclo
e-kardināls
#23 Nosūtīts: 9.02.2010 15:25   Laboja gviclo
  


Sveiki draugi,

Manuprāt, LELB heterodoksijas ignorēšana ir nevis uzmanības pievēršana, bet gan viņu pārliecība un ticības apliecība.

Draudzes varēja būt un palikt konfesionālas arī pēc konfilikta ar AI, tomēr šāda kardināla kursa maiņa lika secināt, ka tas, man personīgi, nav nekas cits kā šķeltniecība, ko arī es brāļiem norādīju - jo šķeltniecība taču nav atķiršanās organizatorisku, bet gan aplamu doktrinālu iemelsu dēļ.

Manas personīgās domas ir, ka sākotnēji situāciju varēja vēl dzienāt. (Tādēļ es personīgi arī tajā iesaistījos, interesējos un viņus atbalsīju izlīguma centienos.) To arī viņi paši IT KĀ mēģināja iesaistot brāļus no ASV.

Tomēr šobrīd un pagaidām tas, tiešām jean, nav iespējams. Tāpat kā tas vēl nav iespējams ar LELB.

Kādēļ tas notika - nezinu. Vieni domā, ka tāda pārliecība šiem bijusi vienmēr, citi, ka domas mainījās apstākļu dēļ utml.

Ar cieņu,
gviclo


_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
Ingars
e-baznīcēns
#24 Nosūtīts: 10.02.2010 20:08
  


Es tajā draudzē, kur tagad esmu palieku tieši šī iemesla dēļ - tā ir viena no LELBa oāzēm, kur valda Dievs nevis cilvēki. Pat ja tev ir taisnība, ka tad būtu draudzei no LELB jāaiziet, tomēr ļauj Dievam tās lietas nokārtot un tici - Viņš nav Savus bērnus aizmirsis, lai kur viņi atrastos. Šobrīd neredzu iemeslu kaut kur skriet, jo emu secinājis, ka nepareizības ir visur, arī KLB. Varbūt vienkārši vajag atvēsināt galvas un neskriet Ģenerālim pa priekšu, varbūt vajag saprast, ka Dievs var izdarīt vairāk, nekā mēs cilvēki ar savu iekaršanos un skriešanu ar galvu sienā. Ir labi degt par mācību, bet vēl labāk ir tai paklausīt un praktizēt to. Un ko tā māca? Tā māca, ka Dievs Svētais Gars caur mums var izdarīt daudz vairāk, nekā kaut pareizā virzienā, bet ar laicīgiem paņēmieniem un miesas varēšanu

gviclo
e-kardināls
#25 Nosūtīts: 11.02.2010 12:52
  


Draugs, Ingars,

ko tad es varu darīt, ja "par daudz" salasījos Dogmatiku un LTA.

Ar cieņu,
gviclo


_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
Ingars
e-baznīcēns
#26 Nosūtīts: 11.02.2010 13:07
  


Gviclo - vai tu tici, ka Dievs spēj darīt daudz vairāk, nekā tu vai es saprotam? Kaut kā man šķiet, ka KLB iedomājas, ka Dieva Vārds ir kā burvestība vai programma - ja to pareizā formātā lejuielādē, tad automātiski viss nokārtosies, taču ja skatamies dziļāk, tad Dieva Vārds vedina mūs uz attiecībām ar Dievu, turklāt, nevis caur formulām un formām, bet ieliekot arī sevi iekš tā, ļaut, lai Dieva Vārds dzīvo caur tevi. Tas viss, ko jūs cinaties ir labi un pareizi, taču bez mīlestības, neatkarīgi no konfliktiem un domstarpībām, tam nebūs nekādas jēgas. Svarīgi ir netikai cīnīties par pareizu mācību, bet arī uztvert to, kā kaut ko dzīvu, kas pārņem un izmaina cilvēku

Roberto
e-pāvests
#27 Nosūtīts: 11.02.2010 13:38   Laboja Roberto
  


Ingar, vai apustuļiem bija mīlestība?

Izlasi e-refleksiju: Cīņa par tīru mācību – patiesas baznīcas zīme


_____________________
simul iustus et peccator
gviclo
e-kardināls
#28 Nosūtīts: 11.02.2010 14:49
  


Draugs, Ingar,

Turpinot šo brīnišķīgo sarunu, man radušies daži konkrēti jautājumi:

1. Kā darbojas Dieva vārds, ja tas nedarojas "automātiski"?

2. Ko tu saproti ar mīlestību, kura ir tev, bet nav man?

3. Kā Dieva vārds iemājo manī?

4. Kāpēc tu domā, ka KLB uzskata Dieva vārdu par burvestību un par kaut ko nedzīvu?

5. Kur tu šīs lietas esi iemācījies?

Ar cieņu,
gviclo


_____________________
Esi nomodā par sevi un mācību!
jean
e-baznīcēns
#29 Nosūtīts: 12.02.2010 02:17
  


Ingar, vēlējos pa savam pielabot Tavu pēdējo teikumu:
Svarīgi ir netikai cīnīties par pareizu mācību, bet arī uztvert to, kā kaut ko dzīvu, kas rada cilvēkā ticību, ticību Dievam, ticību, ka paši no savas gribēšanas esam pazuduši, ticību, kas uzticas Dieva vārdam un kas glābj būs no paša miesas, pasaules un velna, ticību, ka Kristus dēļ iemantosim mūžīgo dzīvošanu, ticību caur kuru Svētais Gars pārņem un izmaina cilvēku.

Tomēr, ja Tu sevī redzi izmaiņas (t.i., mīlestību), bet citā ne, tad neplāties ar to, tā māca Dieva vārds. Jo, kur ir Dieva vārda mācība tur ir arī mīlestība.

Mācība un Dieva vārds ir neatraujami. Tie patiesībā ir viens un tas pats, ja ņemam pareizā secībā, tas ir, ka bez Dieva vārda nebūtu mācības. Ar mācību mēs saprotam tikai un vienīgi to, ko māca Dieva vārds. Tāpēc draudze, kurā ir Dieva vārds (Dieva vārda mācība) nevar būt bez mīlestības, jo tur ir Svētais Gars, Viņš ir tas, kas rada mīlestību, par kuru runā Svētie Raksti. Bet.. Nē, tieši uz draudzi attiecas arī līdzība par sējēju, kas sēj sēklu. Un tieši tur ir arī cilvēki, kuru sirdīs ir ērkšķi un akmeņi, kas neļauj šai sēklai iesakņoties (arī pavisam droši pieņemot, ka reiz kādam no šiem cilvēkiem sirds ir bijusi kā auglīgs lauks). Un tad šiem cilvēkiem nav ticības un mīlestības. Visur, kur sludina Dieva vārdu ir šādi cilvēki. Bet tieši tāpēc arī sludina šo līdzību, lai cilvēki paši ieraudzītu, kādas ir viņu sirdis un kā tur iesakņojas Dieva vārds. Lai arī šie cilvēki atgrieztos, iemantotu mūžīgo dzīvošanu un nestu simtkārtīgus augļus.

Ingars
e-baznīcēns
#30 Nosūtīts: 12.02.2010 17:01
  


Roberto
Cīņa par mācību - jā, bet vai tas ir vienīgais? Vai nav arī cīņa par dvēselēm, cīņa par mācības praktizēšanu ar?

gviclo
1. Kā darbojas Dieva vārds, ja tas nedarojas "automātiski"?
Dievs dibina un uztur attiecības ar cilvēku, nevis lejupielādē programmu pēc izpildīta rituāla vai izteiktas formulas. man patīk, kā Vienprātības grāmatā rakstīts, ka tas nenotiek automātiski pēc izdarītā darba

2. Ko tu saproti ar mīlestību, kura ir tev, bet nav man?
Ok, varbūt, ka man tiešām jāatvainojas un varbūt es spriežu melīgi par jums, bet tikai pateikšu savas domas par to, kas ir mīlestība un jūs varat katrs pats izvērtēt. Tātad Mīlestība, manuprāt, ir iekšēja tieksme nodoties ar visu savu būtību otra cilvēka labā, negaidot atlīdzību, neņirgāties, neķengāties par saviem pretiniekiem, bet sirdī degt par viņu dvēselēm

Vai jūs, brāļi, no KLB vienmēr godprātīgi ievērojat robežu, kur beidzas pamācīšana un sākas tiesāšana?

3. Kā Dieva vārds iemājo manī?
Kad tas tiek sludināts - klausoties, lasot, Viņš tāpat arī nāk caur sakramentu, bet nevis automātiski, bet gan Dievam darbojoties cilvēkā ar mīlestību, atdzīvinot, uzrunājot, rosinot, pārliecinot, mācot, skaidrojot, izmainot cilvēka būtību, dodot spēju ticēt un tas nav tas pats, kas automātiski uz burvju mājienu - enter un gatavs

4. Kāpēc tu domā, ka KLB uzskata Dieva vārdu par burvestību un par kaut ko nedzīvu?
Īsti nezinu, ko es ar to gribēju teikt, bet par šo labāk atvainošos, man šķiet no manas puses tas bij apmelojošs apgalvojums

jean
Svarīgi ir netikai cīnīties par pareizu mācību, bet arī uztvert to, kā kaut ko dzīvu, kas rada cilvēkā ticību, ticību Dievam, ticību, ka paši no savas gribēšanas esam pazuduši, ticību, kas uzticas Dieva vārdam un kas glābj būs no paša miesas, pasaules un velna, ticību, ka Kristus dēļ iemantosim mūžīgo dzīvošanu, ticību caur kuru Svētais Gars pārņem un izmaina cilvēku.

Lūk tieši par to es arī runāju, bet par mācību un Dieva Vārdu ir tāda lieta - tie ir neatrajuami tikai tad, ja mācība no Dieva Vārda tiek pareizi interpretēta, pretējā gadījumā rodas kāda herētiska mācība.

Lapa  Lapa 3 no 81:  « Atpakaļ  1  2  3  4  5  ...  77  78  79  80  81  Tālāk »
...bet es teikšu tā:
Krāsas izvēle 


» e-baznīcēns  » Parole 
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai REĢISTRĒJIES.
 
⇑Augšup