...vai neticīgs cilvēks var izdarīt tā saucamo ticības izvēli ? - Lapa 2
Grēka alga ir nāve, bet Dieva balva ir mūžīga dzīvība Kristū Jēzū, mūsu Kungā.
E-BAZNICA
E-BIBELE
e-BĻJ
E-LTA
e-POLEMIKA
Atbildēt
STATISTIKA
MEKLĒT
e-KĀRTĪBA
168. Kādēļ Dievs tev dara visu labu?
Daudzsēriju multiplikācijas filma
GRĀMATU GRĀMATA
:: e - POLEMIKA ::
/
Kristīgā mācība
...vai neticīgs cilvēks var izdarīt tā saucamo ticības izvēli ?
Lapa 2 no 2:
« Atpakaļ
1
2
e-autors
Ziņa
Ingars
e-baznīcēns
#11
Nosūtīts: 9.04.2008 23:11
es jau nerunāju par to lēmumu, ko Ādams izdarīja, bet gan par to stāvokli, kādā viņš nokļuva pēc sava aplamā lēmuma īstenošanas, kādā stāvoklī ir visi viņa pēcnāceji. Un es runāju par lēmumu - ticēt vai neticēt Jēzum. Saproti? es runāju par to, ka pēc tam, kad Ādams ēda aizliegto augli, viņš garā nomira DIevam un zaudēja savu brīvību izvēlēties, turpmāk visas viņa izvēles attiecībā uz Dievu bij kā mironim - nekādas, jo grēks viņu bij samaitājis un spēja viņš turpmāk tikai grēkot
talyc
e-kardināls
#12
Nosūtīts: 10.04.2008 12:51 Laboja talyc
ā, nu tagad jau tu runā citādāk
[cita runa]
- - -
tieši tā ar Ādamu tas notika
Pēc grēkā krišanas tam vairs neatlika brīvā griba 'būt vai nebūt'
(to viņš jau tika izmantojis, izvēloties sekot velnam līdzi pazušanā)
taču Dievs, savā žēlastībā, viņam dāvāja ticības apsolījumu, ka
cilvēku dzimums nezudīs un ka apsolījuma Dēls satrieks nāvi un grēku.
_____________________
...ne pret, ne par, bet ar...
Mulders
e-baznīcēns
#13
Nosūtīts: 11.04.2008 18:20
gviclo, "pieņemt" nozīmē atzīt kaut kādu faktu ar prātu!
Tas ir kā jaunpiedzimuša bērna kliedziens, laigan kliedziens ir tikai tāds... hmm... ārēja zīme no cilvēka, faktam, kas īstenībā ir iesācies 9 mēnešus agrāk!
Par Kristus satveršanu Pāvils runā! Tāpat šo valodu lieto Kolosiešu vēstules 2:6-7 Tas nav nebibliski vai nekristīgi teikt "Es pieņēmu Kristu"... tāpat kā cilvēki normāli saka "Es piedzimu" vai "Es elpoju". Ne visas darbības kas ir "Es daru abc" nozīmē ka tās ir manas gribas inicētas! Bieži tas nozīmē vienkārši esoša un no manis neatkarīga fakta konstatācija, kuras suibjekts esmu ES!
Nu nevar neviens Kristu pieņemt vai ticēt pirms pats Kristus viņu nepieņem un netic viņam... to tak Krisus skaidri saka un pret to Ingars neiebilst! Nedomāju, ka pret to iebilsti arī tu!
Bet PĒC tam, Kristietis NAV mironis... kā dažkārt viens otrs pārprot... Cilvēks tad kad kļūst Kristū dzīvs, atgūst arī pakāpeniski šo oriģinālo autonomiju... kuru mēs redzam pie Ādama, viņa spējās nosaukt dzīvnieku vārdus (dāvāt tiem īsteno dabu?)
Ingars
e-baznīcēns
#14
Nosūtīts: 12.04.2008 11:31
Brīnumaini, ka pat pēc grēkā krišanas, Dievs tomēr deva Ādamam Savu žēlastību, ka Ādams spēja ticēt DIevam, lai gan protams, attiecības vairs nebij tādas kā agrāk, tomēr pēc augšāmcelšanās viss tiks atjaunots un mēs skatīsim to brīnumu, kā Dievs Ādamu un mūs - viņa pēcnācējus atkal uzņem Savā valstībā.
Sāku saprast, kur baptisti nošāvuši greizi. Patiesība ne viņi, ne arī harizmāti nav neko jaunu izdomājuši, lai gan tās ir jaunas kustības, tomēr ne jaunas herēzes. Patiesībā tas viss bijis jau stipri pirms Lutera, jau baznīctēvu laikos un viņi balstās uz vecām, jau sen atspēkotām maldu mācībām, tāpēc tas ir vēl neizprotamāk, jo cilvēcei taču vajadzēja būt imunitātei pret jau izslimotām slimībām, bet acīmredzot vīruss ir mazliet modificējies un aizslēpies aiz kristīgiem saukļiem.
Un no tā arī izriet visi pārējie maldi - par kristību, lūk tā esot cilvēka lēmums, tāpēc nedrīkst zīdaiņus kristīt, jo lūk Svētais Gars viņus pieņēmis un cilvēka pievienotie ūdens pilieni neko nemainīs, bet ak vai kas tā iraid par zaimošanu, jo Jēzus būtībā norādīja, ka kristība ir Dieva ne cilvēka darbs, turklāt vēl viens jautājums - tad kurā vecumā bērniņš pēkšņi vairs nav Dieva bērns? vai pēc baptistu mācības izriet, ka - tā kā DIevs visus bērnus pieņem, un Dieva lēmums nav atceļams, tad tā kā visi cilvēki reiz bijuši bērni, tad ticīgs vai neticīgs, visi ir pestīti? tad jau kam vajadzīgs šis lēmums - pieņemu Jēzu, jo ja Jēzus pavēlētie ūdens pilieni neko nemaina, tad ko maina civlēka vārdi? galīg aplama tā viņu mācība
Lapa 2 no 2:
« Atpakaļ
1
2
...bet es teikšu tā:
»
e-baznīcēns
»
Parole
Vienīgi e-baznīcēni te var rakstīt. Vispirms precīzi ieraksti savu e-vārdu & paroli vai
REĢISTRĒJIES
.
e-INFORMĀCIJA
e-POLEMIKA
Kas ir luterisms?
Kristīgā mācība
e-BĪBELES stunda
e-JOKI
⇑Augšup
e-autori
Aleksandrs Bite
Dītrihs Bonhēfers
Toms G. A. Hardts
Dr. Mārtiņš Hemnics
Dr. Mārtiņš Luters
Georgs Mancelis
Ilārs Plūme
Karls Olafs Rozeniuss
Markku Särelä
Juris Uļģis
Karls F. V. Valters
Karls Frederiks Vislofs
Hermanis Zasse
e-iesakām
e-AFIŠA
e-ARHĪVS
e-DRAUGIEM
e-FACEBOOK
e-INSTAGRAM
e-KREKLS
e-PASTS
e-REKLĀMA
e-RSS
e-TWITTER
e-YOUTUBE
e-norādes
Bauslība un Evaņģēlijs
bībele
Essay File
ilustrētā baznīca
Jaunās Derības dokumentu ticamība
KLB
Kristietības vēsture
kristīgie pasākumi
Laikmeta zīmes
LMF
Lutheran Theology
miniBB
nekur.lv
Благая Весть
ABONĒ
atbildes