e-autors |
Ziņa |
Roberto
e-pāvests
|
#1 Nosūtīts: 30.10.2007 13:17 Laboja Roberto
Ievērtējiet http://boomp3.com/m/966017176a9a un izsakieties
ar cieņu Jūsu e-minence
_____________________ simul iustus et peccator
|
Mulders
e-baznīcēns
|
#2 Nosūtīts: 30.10.2007 13:25
texts "Mēs nerakstām neko sliktu" intonācija ir nepareiza! Nav pluustoshi kopaa izrunaats, bet var redzeet bezmazvai ka tiek nolasiita lapinja!
Otrs, jebkursh psihologs tev pateiks, ka teikums ar negaacijaam ir slikts veids kaa runaat. Tobish zemapzinja nedzird vaardu "ne"!
Pareizi buutu "Mees rakstaam labo". Citaadi saakt reklaamu ar attaisnoshanos nepareizaa intonaacijaa diez kas nav!
Otra fraaze ir OK
|
Roberto
e-pāvests
|
#3 Nosūtīts: 30.10.2007 13:29 Laboja Roberto
paldies par psihoanalīzes mēģinājumu..
_____________________ simul iustus et peccator
|
talyc
e-kardināls
|
#4 Nosūtīts: 30.10.2007 14:01 Laboja talyc
es savukārt domāju, ka reklāmas ir kretinējošas
 nu un šī varētu būt viena no tādām 
_____________________ ...ne pret, ne par, bet ar...
|
Roberto
e-pāvests
|
#5 Nosūtīts: 30.10.2007 14:02
talyc tāds ir arī mērķis
_____________________ simul iustus et peccator
|
Mulders
e-baznīcēns
|
#6 Nosūtīts: 30.10.2007 14:06
Robčik tas ir no sērijas "Zobubirste, lai aizsniegtu zobus grūti pieejamās vietās". Un tad man gribas lekt augšā un bļaut "Man nav zobu grūti pieejamās vietās".
Tāpat "Mēs nerakstām neko sliktu.... un labu arī ne" Cilvēki dzird un lasa vairāk neka ir rakstīts un izrunāts!
|
talyc
e-kardināls
|
#7 Nosūtīts: 30.10.2007 14:27 Laboja talyc
tu mulder laikam esi dikti runātīgs bet, ka tu būtu tik pat nasks arī uz klausīšanos tad būtu dzirdējis reklāmā arī pozitīvās apliecināšanas daļu: - - - proti ... mēs rakstām ... - - - nu mulder... kā tu tur dzirdi? ...ko mēs rakstām??
_____________________ ...ne pret, ne par, bet ar...
|
Mulders
e-baznīcēns
|
#8 Nosūtīts: 30.10.2007 14:33
talyc, a vot tu pēc tam radio klausītājiem centies ieborēt ko jūs rakstāt, ja pirmais ko šie dzird ir, ko jūs nerakstāt...
talyc, man tak do lampočki ko rakstāt, ieeju un apskatos... tak vot reklāma pati par sevi ir tāda... attaisnošanās... nu mēs neko sliktu nerakstām, rakstām tik patiesību... 
Pashi tak gribeejaat klipa analīzi. Dabūjāt... mācies pieņemt kritiku un atzīt, ka var arī labāk. Ja vēl par to naudu maxājāt, tad prasiet naudu apakaļ... pirmā frāze nekur neder.
|
Roberto
e-pāvests
|
#9 Nosūtīts: 30.10.2007 14:52
es saprotu, ka Jūs Mulder, esat ne tikai teoloģijas speciālist, bet arī redzu psiholoģijas, filosofijas, reklāmas un komunikācijas.. atklājiet lūdzu, kurus vēl laukus Jūs pārzināt? programmēšanu, mulderēšanu, ko vēl?
ja Jūs uztaisītu veiksmīgu veiksmīgu reklāmas materiālu priekš e-BAZNICA.lv KLB Jums par to samaksātu
ar cieņu Jūsu e-minence
_____________________ simul iustus et peccator
|
talyc
e-kardināls
|
#10 Nosūtīts: 30.10.2007 15:17
jā varbūt tiešām varētu iesaistīt Mulderi
Reklāmas kampaņas organizēšanā  - - - ka tik nebūtu bijuši tie sa so dī tie Raksti...
_____________________ ...ne pret, ne par, bet ar...
|